buitenspiegels

___JC___

Forumguru
Volgens mij kan het niet en dat vind ik echt jammer.
Relatief 'kleine' optie maar imho onwijs belangrijk!

(denk aan parkeergarages en buurten waar van die leuke spiegeltrappers rondfietsen /forum/images/graemlins/1439.gif )

Henny

Actief lid
Het is geen optie bij de Octavia. Vreemd eigenlijk, bij de vorige Leon was het al standaard bij b.v. de 1,8 sportuitvoering.
Wat is "imho"? Is dat hetzelfde als "m.i." ? /forum/images/graemlins/smile.gif

___JC___

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Wat is "imho"? Is dat hetzelfde als "m.i." ? /forum/images/graemlins/smile.gif

[/ QUOTE ]

In My Humble Opinion.
(forumtaal van gummen.org excuses /forum/images/graemlins/smile.gif)

Jammer eigenlijk dat dit niet mogelijk is, ik klap de spiegel aan de straatkant altijd met de hand dicht sinds er vorig jaar een paar "lolbroeken" alle spiegels van alle auto's hebben getrapt.

Bestaat er misschien een mogelijkheid om dit later nog in te bouwen?

nomad

Senior Member
Ja inderdaad heel jammer dat dit niet mogelijk is op de O2..
Wij klappen ze nu ook altijd met de hand in

[/ QUOTE ]

Inderdaad. Eigenlijk wel een onmisbare optie. Heeft de Golf/Jetta het wel ? Wellicht is het dan een kleine aanpassing.

Henny

Actief lid
Zoals ik al schreef: bij de vorige Leon was dat al standaard. Bij de nieuwe ook. Aanpassing lijkt me meer iets van andere kabelboom o.i.d..

nomad

Senior Member
Zoals ik al schreef: bij de vorige Leon was dat al standaard.

[/ QUOTE ]

Dat wist ik /forum/images/graemlins/blush.gif Mijn vorige was ook een Leon Sport

nomad

Senior Member
Hmm, mijn leon sport had ze niet. Was wel model 2000.

[/ QUOTE ]
Ik had modeljaar 2002. Daar zaten ze wel op. Evenals de Aura radio en de 8 speakers standaard, die er normaal niet op zaten.

Karstieman

Forumguru
Ik had ze ook en 't was een fijne functie !
Bovendien ziet 't aardig stoer uit als je je spiegels electrisch kan inklappen /forum/images/graemlins/wink.gif

Hetzer

Forumguru
Vreemd dat ze niet standaard inklapbaar zijn, heeft dat misschien met de "knipperlichten" temaken ,die in de spiegels zitten???

Bijlagen

• 18472-f9_2.jpg
    18472-f9_2.jpg
    7,8 KB · Weergaven: 23
Nog onlangs bij mijn dealer nagevraagt. Hij vind de optie er ook ook op horen, hoopt dat ze er ooit nog op komen, misschien bij de volgende uitgave?!

janml

Nieuw lid
Hoe elektrisch inklapbaar?

Toen ik vanavond in mijn octavia stapte viel het me op dat beide spiegels ingeklapt waren. Dat is bij mijn weten nog nooit gebeurt.
Àls het kan dat de spiegels elektrisch inklapbaar zijn, op welke manier zou ik dat kunnen testen?
Dan zal vanavond misschien iemand aan beide spiegels hebben gezeten.:crazy:

Elektrisch inklapbare spiegels zitten alleen als optie op de nieuwe Octavia ;) Ik zie in jouw info staan dat jouwe uit 2005 komt? Dan denk ik dat iemand anders je spiegels ingeklapt heeft.

MK74

Lid
Niet helemaal waar; ik heb een O2 modeljaar 2009 in Business Elegance uitvoering, en daar zijn ze standaard. (denk ik, want ze zitten erop, en ik heb ze niet besteld)

Bovenaan Onderaan