buitenspiegels

rbo

Senior Member
Ik heb een elegance bussines line van 2009 en daar zit het wel op , als je de knop op de afstandbediening voor de deuren te sluiten in houd dan klappen de spiegels in, als je het contact dan weer aan zet klappen ze weer uit.Ook kan je ze laten in en uit klappen door de knop van de spiegel verstelling.

nomad

Senior Member
Ik heb een elegance bussines line van 2009 en daar zit het wel op , als je de knop op de afstandbediening voor de deuren te sluiten in houd dan klappen de spiegels in, als je het contact dan weer aan zet klappen ze weer uit.Ook kan je ze laten in en uit klappen door de knop van de spiegel verstelling.

Jammer... model 2008 heeft dat dus niet....

Niet helemaal waar; ik heb een O2 modeljaar 2009 in Business Elegance uitvoering, en daar zijn ze standaard. (denk ik, want ze zitten erop, en ik heb ze niet besteld)
Klopt op de Elegance Bussines Line is die optie wel standaard. Ik krijg op mijn Elegance Bussines Line ook standaard de inklapbare spiegels. Wel fijn.

Yeti Linka

Actief lid
Het heeft ook een nadeel. Begin mei was ik een weekje weg met de caravan. Daarvoor heb ik extra spiegels die ik op de Skoda spiegels monteer. Bij mijn O2 uit 2008 had ik nooit last dat de spiegels inklapte als er een vrachtwagen mij tegemoed kwam. Bij mijn O2 uit 2009 met elektrische spiegels is dit al een paar keer gebeurd.

Voor mijn gevoelgeven de elektrische spiegels dus minder weerstand bij handmatig inklappen.

Iemand enig idee hoe dit kan worden opgelost?

Bovenaan Onderaan