</font><blockquote><font class="small">Citaat: Boudewijn</font><hr />
Daar heb je wel een punt biggs. Het gaat hier inderdaad veel over vermogen etc (lijkt wel een metafoor voor iets anders /forum/images/graemlins/winkie.gif )Heb zelf ook voor de Business Edition 1.6Mpi gekozen omdat ik luxe belangrijker vind. De periode van 0 tot 120 is aanzienlijk korter dan de tijd dat ik 120 rijd, maar ja, ik ben dan ook geen volgas rijdende, bumperklevende, leasebakker. /forum/images/graemlins/24.gif
[/ QUOTE ]
Lekker generaliserend weer. Autoliefhebbers zoals ik praten inderdaad graag over vermogen etc, omdat de techniek gewoon erg interessant is. Verder wordt er hier op het forum juist over erg veel andere zaken gesproken! En een een topic over vermogen kun jij dan toch gewoon overslaan? Dat is het mooie van meerdere topics.. O ja, ik ben waarschijnlijk een zeer uniek ras. Ben namelijk een lease-rijder die erg zuinig is op z'n auto, en niet bumperkleeft!! Niet te geloven! Enne, moet je verklappen, ik ken er nog meer in mijn directe omgeving, laat staan daarbuiten... /forum/images/graemlins/shocked.gif
Enne, laten we nu even eerlijk zijn. Als je budget toereikend was geweest, had je toch ook gewoon de combinatie veel vermogen en luxe genomen?? Als mijn budget ruimer was geweest had ik ook graag een RS of iets vergelijkbaars gehad. Zeg toch nu ook niet dat ik liever voor de "normale" O2 ga, omdat die beschaafder is o.i.d.?
Maar als je wel echt die keuze hebt gemaakt, zonder het budget mee te laten beslissen, heb ik niks gezegd!! /forum/images/graemlins/baby012.gif /forum/images/graemlins/aangenaam.gif