Business Edition

LenK

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Boudewijn</font><hr />

mmm, jammer dat je van je dealer niet wijzer wordt.

[/ QUOTE ]
Zelfde geldt voor Skoda.nl, daar is ook te weinig info te halen. Nieuws is overal al lang en breed geplubliceerd voor Skoda.nl het plaatst (als het al verschijnt).
Idem dito specificaties van bijvoorbeeld de actiemodellen.

sitechris

Donateur
Ga hem deze week bestellen. Prijsniveau is echt te aantrekkelijk ivm concurrentie en de 2.0 TDI rijdt prima. De kritiek op de rauwe motorloop deel ik niet. Het is niet de opperste beschaving, maar it will do. De rest van de auto vind ik echt fantastisch. Na het testritje was ik eigenlijk al direct verkocht. Ik koop hem particulier

Ik heb hem afgelopen vrijdag mogen ophalen en het is een feest. Iedereen die ik spreek is zeer te spreken over het uitrustingsniveau...wat een luxe voor dat geldt.

Mijn vrouw heeft alle 1 groot minpunt gevonden....zij blijft onze Seat Leon rijden. Niet zo nieuw maar wel een stuk sneller.

Ik wil nog wat extra accessoires hebben zoals een uitlaatsierstuk ed, weet iemand of de dealer daar een folder van heeft?

biggs:
Ik heb vorige week een accesoirelijst opgehaald (zonwering en uitlaatsierstuk) ziet r goed uit. wat ik heb begrepen kost ie 69 euro incl. Montage (als je dat zelf niet durft.....)

sitechris

Donateur
Ik heb hem vandaag besteld. De 2.0 TDI DPF hatchback Bus.Edition. Extra opties zijn ESP, multifunctioneel stuurwiel, cd wisselaar + sound system, achterruitwisser, metaallak (zwart) en natuurlijk ook de Abt tuning (170 pk). Levering rond 13 oktober, wss nog wat eerder. Can't wait....

MichaelN

Nieuw lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: biggs</font><hr />

op de business edition is Xenon standaard....was voor mij mede een belangrijke optie waarvoor ik deze versie heb gekozen.

[/ QUOTE ]

Ik sluit me hier helemaal bij aan. Een keer gereden in een auto met xenon....wereld van verschil met 'gewone' verlichting. Dit en de prijs in vergelijking met de elegance (ik moest de leasemaatschappij hier wel op wijzen trouwens) doen mij kiezen voor de business ed.

sitechris

Donateur
xenon maakt de auto gewoon af
smile.gif
En het zorgt natuurlijk voor meer uberholprestige, niet onbelangrijk als je in een Skoda rijdt. Dan gaan ze niet automatisch voor je aan de kant
wink.gif

Bovenaan Onderaan