leon-cupra
Forumguru
Freude am fahren kan voor iedereen anders betekenen. Als je strak bochtjes wil pakken, heeft Jef gelijkt, …
Zou ik nog niet durven stellen. Soms doet een ander merk wat meer moeite om een nieuwe klant binnen te halen en soms doet een huidig merk geen moeite omdat ze denken “die blijft toch”.@leon-cupra
Deze kan hij met weinig verlies inwisselen bij de dealer he voor een Mazda gaat hij meer moeten opleggen want daar willen ze wellicht liever geen Koreaan overnemen
Komt wel vaker voor hoor, hier in de buurt zijn ook meerdere "ovondes" te vinden. Vooral op plekken waar bv. een weg rechtsaf en een weg linksaf niet precies tegenover elkaar liggen, of waar meer dan 4 wegen bij elkaar komen.hoe bedenk je het: een ovaaltonde
Maar als je op die afgebeelde versie naar links moet afslaan, maak je feitelijk een dubbele S-bocht via dat voorsorteervak. Dat is voor m'n buurtbuspassagiers behoorlijk oncomfortabel, reden genoeg om dat vak dan niet te gebruiken en gewoon een zo rond en wijd mogelijke bocht te rijden...Als je rechtdoor gaat op de hoofdweg, rij je daarbij ook echt rechtdoor er weer vanaf.
Een hogere auto kan wel degelijk rijplezier geven, maar niet iedereen verstaat daar hetzelfde onder. Ik hoef niet zonodig met de stander vuurspuwend een bocht door bijv. maar hecht meer aan rijcomfort.Ik weet niet wat je had verwacht van een hogere auto, dat is zowiezo nooit freude am fahren, die koop je vanwege makkelijke instap en dan denk ik dat alle voordelen wel weg zijn. Hyundai I30 niets voor je? Die rijden leuk hoor.
Ik krijg hier spontaan hoofdpijn van...Die Ovondes die je het en der in Friesland tegenkomt kan ik wel waarderen!
Als je rechtdoor gaat op de hoofdweg, rij je daarbij ook echt rechtdoor er weer vanaf.
Bekijk bijlage 103252
@fanSkoda : wat moet ik me daarbij voorstellen: “knop om de keuzehandel zonder sloopwerk van de pookhoes vrij te geven.”