Camera slecht zicht

RVL12

Nieuw lid
In het donker geeft de camera erg slecht zicht. Als je remt en het remlicht gaat branden dan kun je nog net aan iets zien, maar zelfs dat is slecht. In onze egolf was dit echt wel anders, zag je zelfs in het pikkedonker alles nog zeer goed.
Ligt dit aan mijn camera of is dit bekend probleem? Ik voeg een foto toe, maar echt donker is het nog niet

Bijlagen

• IMG_4171.jpeg
    IMG_4171.jpeg
    1,1 MB · Weergaven: 27
  • IMG_4172.jpeg
    IMG_4172.jpeg
    1,1 MB · Weergaven: 27

Smeeuwis

Donateur
Een Enyaq heeft LED achteruitrijlicht, dus feller lampje steken wordt hem niet? De mijne heeft er volgens mij zelfs twee. Of is dat dan het verschil tussen de luxere achterlichtunits die bij Matrix LED horen?

JJ te G

Donateur
In de ME 3.2 software kan ik de lichtgevoeligheid en het contrast van de camera instellen. Is dat bij 3.0 en 3.1 (of een vroegere versie) niet mogelijk? Wachten dan maar totdat de update naar 3.7 er is.

Japanese Power

Donateur
Klopt dat de ene het wel heeft en de andere niet. Op de bij mij achteraf ingebouwde Highline camera door @Antera is deze optie niet te vinden. Destijds ook niet door Mark zelf.

EdK

Forumguru
Ja @Antera heeft bij mij de simpele uitvoering ingebouwd........
Tis ook simpel in te stellen vanaf beeldscherm.... :koffie:

RVL12

Nieuw lid
Ik heb (volgens mij) led matrix dynamische verlichting. De lampen ‘dansen’ als ze uitgaan. En twee achteruitrijlampen.

Bijlagen

• IMG_4175.jpeg
    IMG_4175.jpeg
    1,2 MB · Weergaven: 7

Smeeuwis

Donateur
Ja dit zijn de 'luxe' achterlichten. Dus met twee LED achteruitrijlichten. Dat dansen kan je instellen overigens, drie verschillende mogelijkheden, en uitzetten. Via het wagen menu.

Bovenaan Onderaan