Camouflage Octy

___JC___

Forumguru
Ik had mn auto twee dagen in Numansdorp laten staan terwijl ik met een boot weg was. Het was redelijk slecht weer geweest en ik was nog een beetje bang dat iemand mijn auto zou jatten of in zou breken.

Maar, toen ik vanmiddag terug kwam zag ik dat iemand zo vriendelijk was geweest mn auto op een hele byzondere manier te verstoppen....

:(

Bijlagen

• Afb029.jpg
    Afb029.jpg
    93,1 KB · Weergaven: 229

Frankie

Actief lid
Wow, da's niet zo mooi, heb je echt veel schade opgelopen ? Ziet er niet fris uit van hier. Hoop dat t meevalt !!

___JC___

Forumguru
De tak is waarschijnlijk eerst naast de auto geland en daarna erop gevallen. De dakrail heeft de grootste klap opgevangen. Daar zitten aardig wat krassen op. Verder wat putjes en krassen op de motorkap, het dak en de linkerzijkant. Het is een leasebak en allrisk verzekerd, maar op dit soort dingen zit je uiteraard niet te wachten op je vrije zondag.

ad5000

Actief lid
Heb ze bij het voorjaarsstormpje van begin dit jaar erger gezien... niet temeer dat ook dit balen is.

Wel toevallig dat ie precies op je auto gevallen is en niet die van de buurman, die er toch niet stond.

Scheelt inderdaad wel weer een poetsbeurtje.

Dutch4x4

Senior Member
Jemig JC, niet leuk. :(

Maar de topictitel is dan wel weer leuk! :D

En de foto erbij is om te gillen - als die auto eronder niet van jezelf was...

VEEJAY

Forumguru
vertel is meer over je drama auto? Ze kunnen je toch niet een Fox meegeven? Sterker nog, pas je daar wel in? :-)

Vergeet niet te vragen wat de herstelkosten zijn incl BTW, de prijzen zijn verschrikkelijk hoog tegenwoordig.

___JC___

Forumguru
Ik ga m pas over twee weken inleveren dus ik weet nog niet wat ik als vervangauto krijg. Zal wel een Vectra ofzo worden. Zal vragen wat de kosten worden maar dat het belachelijk duur is tegenwoordig dat ben ik met je eens.

Reclame maken zal wel niet mogen, maar in Haarlem zit een autoschadebedrijf en daar krijg je een leuke leenauto mee (Ford Mustang, Hummer e.d.) Ik heb toen ik een keer een flinke kras op de kap had 2 dagen in een Mustang gereden en er erg veel lol mee gehad (gelukkig kon ik de tank weer vullen met de tankpas) Ze regelen het verder ook keurig met de leasemaatschappij, dus dat kan ook. Het gaat hier om Reco autoschade... volgens mij is Haarlem vanaf Leiden goed te doen ;)

___JC___

Forumguru
Reclame maken zal wel niet mogen, maar in Haarlem zit een autoschadebedrijf en daar krijg je een leuke leenauto mee (Ford Mustang, Hummer e.d.) Ik heb toen ik een keer een flinke kras op de kap had 2 dagen in een Mustang gereden en er erg veel lol mee gehad (gelukkig kon ik de tank weer vullen met de tankpas) Ze regelen het verder ook keurig met de leasemaatschappij, dus dat kan ook. Het gaat hier om Reco autoschade... volgens mij is Haarlem vanaf Leiden goed te doen ;)

Shit heb net een afspraak gemaakt met Care.... :( :( :(

VEEJAY

Forumguru
Ja maar Care is echt professioneel JC maak je geen zorgen, ze hebben de hoogste ISO certificering en gebuiken alleen originele materiaal zodat je restwaarde niet aangetast word! Ik kom er zeer regelmatig en ze weten zelfs hoe ik heet! (goede customer relationship management).

(ik voel een ban aankomen)

Bovenaan Onderaan