Canbus (non)proof

CDK

Forumguru
Dat kan nu ook hoor, 7 dagen en 24 uur per dag is hij voor alle prangende vragen bereikbaar, daarom staat z'n 06 nummer op z'n website ;)

Zwapp

Forumguru
Even inhakend op dit topic, heb hier ook veel last van gehad met mijn kenteken verlichting, heb tot 4x toe een nieuw setje toegestuurd gekregen van xenonlamp punt nl, top service overigens.
Had er 3 smd led lampjes in en heb de laatste keer 6 smd ledjes gekregen en nu zijn alle problemen bij mij opgelost...

MartijnW

Actief lid
Even inhakend op dit topic, heb hier ook veel last van gehad met mijn kenteken verlichting, heb tot 4x toe een nieuw setje toegestuurd gekregen van xenonlamp punt nl, top service overigens.
Had er 3 smd led lampjes in en heb de laatste keer 6 smd ledjes gekregen en nu zijn alle problemen bij mij opgelost...

@Zwapp Heb je voor mij het typenummer van die lampjes? En was het gewoon inprikken en klaar ?

Zwapp

Forumguru
Tot dusver nog geen enkele melding gehad met deze lampen. Bij de vorige leek het ook goed te wezen maar na enkele weken begon het systeem toch een melding te geven, deze was dan wel weer weg te krijgen door het licht uit en aan te zetten...
Nee deze zijn naar mijn idee helemaal goed!

Bovenaan Onderaan