Candy White

Snor

Lid
Hij is binnen!! Gisteren is mijn Superb van de trailer gerold. De sneeuw uit Tsjechie lag nog op de auto. Ik zie bijzonder weinig witte Superbs op de nederlandse wegen. In mijn album een aantal foto's van mijn Candy White Superb. Nu staat de auto nog op de standaard 16" velgen. De auto wordt afgeleverd met 17" Trifid velgen. Ik ben benieuwd!!
Het is trouwens een 1.9Tdi Comfort Business Line.

Wat vinden jullie van de kleur?

Bijlagen

• 16122009533.jpg
    16122009533.jpg
    75,6 KB · Weergaven: 247

kaggel

Lid
wit is het nieuwe zwart toch? Je ziet het steeds meer op de weg. Ik vind het wel mooi staan, maar zou zelf nooit wit kiezen.

Gieliovd

Forumguru
Ik vind wit heel mooi, bij een ander. Alleen die blauwe strepen op jouw bumpers dat kan écht niet!

Neptukker

Forumguru
In het wit oogt de auto wel erg groot. Persoonlijk ben ik bang dat na het zakken van de trend wit weer een "winkeldochter" kleur wordt. Ik hoop voor je dat het een leasert is.
Aan het plaatje te zien staat de auto bij de dealer in Hengelo.

MarcoO2

Forumguru
Ik vind het ook in het wit een hele mooie auto, zeker met goeie (liefst donkere) velgen eronder. En ach, of het een winkeldochter wordt boeit jou dan weer niet als het een leasewagen is.

Een collega bestelde begin dit jaar een witte Nissan Kaskaai, maar kreeg eerst geen toestemming van de leasemaatschappij ivm de kleur, zou inderdaad de restwaarde negatief beïnvloeden. We gaan het zien...

in ieder geval veel plezier met deze mooie auto!

Vacaro

Senior Member
Ik vind wit heel mooi, bij een ander. Alleen die blauwe strepen op jouw bumpers dat kan écht niet!

Die blauwe strepen zijn beschermfolie voor de zwarte sierstrips in de bumper en kentekenplaathouder(leuk scrabblewoord) of was dit als grap bedoeld deze post.

cvegreen

Forumguru
Wat een plaatje die witte S2 .
Het is een heel mooie auto die jij eruit gekozen hebt man . Wat de kleur nu wel of niet gaat doen binnen een paar jaar zal u een zorg wezen als je hem toch least.
Jij rijdt nu lekker met een mooie witte S2 en daar is in mijn denken niets mis mee , maar omdat ik ooit eens een witte auto trachte te verkopen en dat ik net door die witte kleur erop afgerekend werd , wil ik nooit een witte of rode auto meer , dus enkel voor de inruilwaarde , moet ik het niet . Behalve nu , nu zou gewoon gelijk welke skoda op mijn naam mogen komen .

nemo

Senior Member
Goede keus hoor die kleur! Wat hierboven al staat: wit is het nieuwe zwart!!
Maar hij maakt de S2 wel erg groot.

Racer

Lid
Best leuk dat wit...... voor een taxi

Met wat mooiere wielen wordt het al een stuk beter, maar ik vind de Superb te groot voor wit.

Fabia

† In Memoriam
Toevallig reed ik van de week nog achter een mooie witte greenline S2. Zag er mooi uit.

Wasmachineman

Forumguru
Hij is binnen!! Gisteren is mijn Superb van de trailer gerold. De sneeuw uit Tsjechie lag nog op de auto. Ik zie bijzonder weinig witte Superbs op de nederlandse wegen. In mijn album een aantal foto's van mijn Candy White Superb. Nu staat de auto nog op de standaard 16" velgen. De auto wordt afgeleverd met 17" Trifid velgen. Ik ben benieuwd!!
Het is trouwens een 1.9Tdi Comfort Business Line.

Wat vinden jullie van de kleur?

Top ! Hij valt nog meer op dan een gewone S2....
Velgen maken het mooi af.

LenK

Forumguru
:ot:
Mijn auto was vandaag ook even Candy White inclusief de ramen. De "verflaag" was zeker 10cm dik. Was een flinke tijd bezig om de originel kleur weer zichtbaar te maken zodat ik weer kon rijden.

Wit is mooi wanneer het schoon is en met aparte velgen. Voor de lange termijn is wit geen kleur voor mij. Daar ben ik te behoudend voor.
Nu ben ik geen trendwatcher, maar volgens mij is bruin(tinten) het nieuwe wit en is wit alweer op z'n retour.

LenK

Forumguru
Vreemd dat wit geen vaste voet aan de grond krijgt. Heeft misschien te maken met de vele witte bestelbusjes?
In de US en Azië is het wel popi (andere kudde's?)
Ik vind het lang niet bij alle auto's mooi. Mijn eigen auto in het wit (=pearl white mica) is een kanjer. Superb ook prima. Heeft toch te maken met detaillering, contrast elementen.
Titaniumkleur velgen zijn daarom een aanrader bij witte lak.

Bovenaan Onderaan