TedVlemmings
Forumguru
SD is SD hè. Shock proof zijn die allemaal, het is tenslotte flash en bevat geen bewegende delen. Hier zou je probleemloos muziek e.d. mee af kunnen spelen op je Columbus
Ik heb 5 jaar met een Megane Bose gereden en het Canton systeem doet er zeker niet voor onder, het is zelfs rijker van klank wat mij betreft. Wel is de kwaliteit van de opname belangrijk en de instellingen. Ik krijg er desgewenst meer bas uit dan prettig is.Ik vind het hele Canton-systeem helemaal niks.... Jammer maar ik kan er echt niet meer van maken. Ik dacht dat ik het wel redelijk vergelijken kon met de Bose-uitvoering van Renault. Helaas...!! Dat was nl. echt genieten, maar dit Canton-systeem vind ik persoonlijk waardeloos en zonde van het geld geweest.
Instellingen zitten er nauwelijks op, van de subwoofer merk ik echt niets en de zenderkeuze via DAB is zeer beperkt en valt bovendien vaak weg.
Als ik dit geweten had dan had ik het zeker niet aangeschaft.
Blij dit te horen. Ik heb namelijk 'n O3 fl besteld met de nieuwe Amundsen (8") navigatie in combinatie met het Canton system, zonder dit te kunnen horen. Er was namelijk geen demo met dit systeem aanwezig in de garage. Ervoor had ik een O2 fl met het Amundsen+(rns315) systeem, en bij deze klonk het geluid redelijk goed voor zo'n standaardconfiguratie (8 luidsprekers). Ik heb me trouwens door iemand laten wijsmaken, dat de laatste O2 fl, betere luidsprekers had dan de O3 bij z'n lancering?Ik heb toevallig gisteren gereden in een Octavia FL met Cantona geluids systeem en heb nu een Megane met een bose. Maar echt de Canton is echt beter. Voller geluid.