Carkit Keuze

Juist als je zoals @JeffBom1987 geen MDI hebt, is de muziek via bluetooth-functie van de Bury mooi meegenomen. Of heeft een Fabia ook geen AUX?
Mijn Fabia heeft inderdaad wel een AUX aansluiting maar als je ook je telefoon oplaad tijdens het rijden krijg je z'n zooitje aan draden. maar heb nu ISO2CAR 86946 besteld en als het goed is ken ik die zo aansluiten op de Parrot MKi9100. dus hoop volgende week eraan te kunnen beginnen

Rallye

Forumguru
Bij mijn Bury had ik een kabel laten leggen van de electronicabox naar de AUX-aansluiting, die bij de Octavia 2 in de armsteun zit. Geen kabels in zicht dus. Als ik dan muziek van mijn telefoon wilde afspelen, hoefde ik alleen dat kabeltje in de AUX te doen en kon alle muziekinfo op het scherm van de Bury zien.

Overigens is de Parrot zo te zien ook geschikt voor muziekweergave. Geen idee hoe dat dan werkt.

Veel plezier met de carkit. Laat je weten of alles werkt?

Huibert

Forumguru
Kleine tip voor de inbouw van die losse kastjes. Eingenlijk horen die achter de radio maar daar is echter vrij weinig ruimte wanneer je die kasjes nu in een beetje schuim inpakt kun je ze over de achterwand van het radiovak froemelen en heb je wel genoeg ruimte, succes.

Bij mijn Bury had ik een kabel laten leggen van de electronicabox naar de AUX-aansluiting, die bij de Octavia 2 in de armsteun zit. Geen kabels in zicht dus. Als ik dan muziek van mijn telefoon wilde afspelen, hoefde ik alleen dat kabeltje in de AUX te doen en kon alle muziekinfo op het scherm van de Bury zien.

Overigens is de Parrot zo te zien ook geschikt voor muziekweergave. Geen idee hoe dat dan werkt.

Veel plezier met de carkit. Laat je weten of alles werkt?
absoluut zodra alles is ingebouwd en werkt zal ik het laten weten met wat foto's erbij

Nou het heeft even geduurd maar het is eindelijke gelukt. microfoon in mijn headliner weggewerkt. (mensen kunnen mij perfect verstaan)
en scherm van de parrot MKi9100 netjes onder mijn radio bevestigd. zeer blij mee

Bijlagen

• 20170811_202920.jpg
    20170811_202920.jpg
    633,2 KB · Weergaven: 59
  • 20170813_205240.jpg
    20170813_205240.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 53
  • 20170813_205249.jpg
    20170813_205249.jpg
    962,4 KB · Weergaven: 48
ja klopt zit ook bluetooth streamen op dus via spotify gaat echt perfect. helaas wel volume via afstandbediening en niet via je radio waardoor je ook wel ietskwa geluidsvolume mist (bass etc) maar niks mis mee. telefoon muziek enzo volledig via afstandbediening te gebruiken. zeer tevrede dus verder.

Ook trouwens via USB of AUX(maar die zat al in de auto)

Bovenaan Onderaan