Chippen Octavia RS

Xavke

Lid
Hey ben nieuw op dit forum en kom uit belgie ;)

Heb me onlangs een skoda octavia combi rs besteld en deze komt binne dit en een maand aan in het land.

Nu is de vraag: ik ben van plan deze te late chippen ( komt op 220pk->310pk en 350nm->445nm). Nu wetek niet of dit doenbaar is om dit van de wielen naar de weg te laten overbrengen? Bied het xds differentieel hier de oplossing?

Alvast bedankt ;)

R.Heikamp

Forumguru
goedenmiddag @Xavke welkom op dit forum

Ik verzoek u u even voor te stellen in het juiste topic dat wordt hier zeer op prijsgesteld.

tevens krijgt u dan ook gelijk meer reacties en wordt u beter geholpen.

met vriendelijke groet r.heikamp

Rosinfield

† In Memoriam
Moet kunnen, lijkt me. JD levert 300/430 met een stage 1 tuning. Mits het een handgeschakelde is, anders zal er ook wat met de DSG moeten gebeuren, lijkt me

Falcon

Donateur
Je moet er wel rekening mee houden dat er wordt aangeraden om eerst voor 2000km de motor in te rijden.. totdat men tuning wil toepassen.

koreaan

Forumguru
Hallo @Xavke lijkt me prima te doen, mijn O2RS moet zonder XDS doen en krijgt de 310 pk 9/10 prima op de weg.

PS wel minimaal 98 tanken

Falcon

Donateur
En anders heeft de belgische politie nog een manier gevonden om meer tractie op de voorwielen te houden:

skoda-octavia-rs-anpr.jpeg

bobby45

Actief lid
Ik heb 140 pk op LPG mijn banden gillen soms.
Maar lijkt mij mooi zo.m auto.
Wel duur in banden lijkt mij.

Veel plezier hier.

Rosinfield

† In Memoriam
Ach op een bandje meer of minder hoef je ook niet te kijken natuurlijk, wanneer je je iets dergelijks kunt permitteren ;)

Joske

Forumguru
DVX is idd zeker het overwegen waard :thumbsup:

mij spreekt het niet aan omdat het een "alle-merken-tuner" is maar ik heb er eigenlijk nog nooit (op een uitzondering na) iets negatiefs over gehoord. Wat zou dat kosten? Doe je er ook een rollenbankrun bij? :)

peterrapid

Forumguru
799€ met rollenbank en DVX heeft een heel goeie reputatie is zeker een kwaliteitstuner in België en zoals je het beetje hoort één van de weinige.

peterrapid

Forumguru
Onbegrijpelijk dat die gasten nog werk hebben ZIP-tuning natuurlijk hun prijskaartje is ... heel laag misschien daarom dat mensen zich laten vangen.

CDK

Forumguru
Er zit er nog 1 hoor, ben ff de naam kwijt alleen.....

Edit: BR Performance dacht ik???

Bovenaan Onderaan