Chippen Octavia RS

Xavke

Lid
Heinz is er ook ng hier bij mij id buurt ma die hebbe gwn hun standaard programmas. Smijte die erop en that's it. Dvx test de wagen echt en stelt hem optimaal af

Tuner111

Forumguru
persoonlijk zou ik dan liever bij BR gaan om eerder genoemden redenen :) bruno is super vriendelijk en staat voor al je antwoorden klaar ! :)

• Leuk
Waarderingen: CDK

Tuner111

Forumguru
daar geef ik je gelijk in ;) ik zou zeggen ga bij allebei eens langs. En diegene die je het meeste aanstaat ga je bij ;)

peterrapid

Forumguru
Denk dat beiden wel weten met wat ze bezig zijn hoor dus denk niet dat je bij 1 van deze kan verkeerd gaan. Is wel raar van Heinz op enkele andere fora hoor je de meest lyrische dingen over hem, zit ook met een clienteel nogal aan de high-end zoals Lambo, Ferarri en Porsche. Maar ik ken hem niet enkel eens langs gereden. Zowiezo de mijne gaat binnen bij TVS vanwege aanbieding bij najaarsmeeting en de positieve commentaren hier op forum.

CDK

Forumguru
Ik zou over Heinz ook geen negatieve weten, samen met BR en DVX zou dat het echter wel moeten zijn voor België, al het ander zou beduidend minder zijn.

Xavke

Lid
Vw125: ook een rs?

En kweetni ivm heinz. Ik woon er 2km af en mss is het daardoor dat ik er meer van hoor. Ma als je met je simpele golf5 tdi daar gaat denk ik toch niet dat ze er zoveel moeite insteken... moest je der met nieuwe r8 ofzo toekome, da zal wel anders zijn dan maja

Arco

Forumguru
En wat met de garantie, als je je motor laat chippen?
En resetten ze dit niet in de Skoda-garage de software? Ik hoor dat ze dit bij BMW doen...
Moet je dan verplicht 98 tanken?
Dit zijn de vragen die in me opkomen...

Joske

Forumguru
En wat met de garantie, als je je motor laat chippen?

Ja, als ze er achter komen wel ja. Moet je wel al iets serieus in de prak draaien wil je dat ze daar achter gaan gaan zoeken. Maar, het is traceerbaar, als ze maar goed genoeg op zoek (willen) gaan.

En resetten ze dit niet in de Skoda-garage de software?

in geval van een software update bestaat idd de kans dat je tuning overschreven wordt, bijna elke gerenommeerde tuner voorziet kosteloos het terugzetten van je "aangepaste software".

Moet je dan verplicht 98 tanken?

neen, je kan evengoed een motormanagement op octaan 95 laten afstellen (chippen) en daar dan blijven op rijden.

• Leuk
Waarderingen: Arco
Bovenaan Onderaan