Chiptuning merkbaar verschil?

newwolf84

Forumguru
klopt @andrehj dat verschil is echt mega, maar idd niet t.o.v. wat TS wil gaan doen. Maaaaar al met al kan ik het sowieso aanraden, trekkracht is in alle versnellingen aanwezig en de motor loopt ook lekker soepel.

Dus verschil zal TS zeker wél gaan merken.

ertromp

Forumguru
Wellicht heeft @ertromp voordat onze bolide gereinigd gaat worden interesse om de camera erin te steken? Geloof dat ik zojuist 121Dkm op de teller zag staan toen ik achterin zat bij de kleine en vrouwlief naar huis reed.

Ik dacht dat ik gepland stond voor 11:30h.
Ik neem de camera zeker mee. Ben zelf al om 08:00 in Ridderkerk :D

ertromp

Forumguru
Ik verwacht tot in de middag als m'n vrouw geen andere plannen maakt of er klassieker handel tussen door komt.
Altijd leuk om mee te maken zo'n actie :D

Ik heb de DSG aanpassing en chiptuning gisteren laten uitvoeren door Ludwig Performance. Alles is prima verlopen, Richard de eigenaar is een kundige kerel. Hij heeft in samenspraak met TVS alle software in de auto gezet. Het verschil is zeker merkbaar Qua DSG aanpassing. De chiptuning is minder merkbaar omdat er tijdens de aanpassing bleek dat de auto al eerder gechipt was. Volgens TVS was dit niet goed gebeurd en is er door hen andere software gemaakt. Of dit echt verschil maakt is voor mij als leek moeilijk in te schatten, ik vertrouw echter op de eerlijkheid van Richard en TVS.

Na een week rijden met de auto ben ik toch niet helemaal tevreden. De DSG blijft schokken bij de overgang van de derde naar de vierde versnelling, en dan met nam bij iets sportiever optrekken. Er zit al een nieuwe koppeling in, dus daar kan het niet aan liggen. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn?

Nee dat is al eerder door de dealer gedaan. Ik maak ook zeker weer een afspraak met Ludwig maar misschien waren er meer met deze ervaring.

Bovenaan Onderaan