Allemaal onzin die garantie verhalen van de chippers. Garantie op de motor kunnen ze je niet geven, garantie op de software wel. Fabrieksgarantie bestaat niet.. het is importeur-garantie.. --> PON. De fabriek geeft namelijk geen garantie en heeft alleen afspraken met PON. PON wil het niet.. dan is het gewoon klaar.
Kan een chippert je helpen met problemen, ja natuurlijk kan dat. Hartog doet dit zekers en er zijn meerdere. Maar "garantie" geven is wel even iets anders en daar zul je keiharde afspraken voor moeten maken.
Kunnen ze chippen traceren? Laat je niets wijsmaken ondanks de positieve verhalen, chippen is
altijd te achterhalen, mits je een onderzoekt krijgt. Inderdaad dat gebeurd niet vaak, behalve als het opweegt tegen de kosten! Ik heb dit gehad.. met destijds de A3SB 1.8, niet gechipped.
Even terzijde.. voorheen had je een "VAG-huistuner" ABT.. Ging je met je chipauto naar het buitenland en je klopte aan bij de lokale dealert.. gewoon betalen, niks garantie. Die dealer in het buitenland heeft geen afspraken met ABT.
Wel of niet chippen? Natuurlijk wel chippen
Knallen! Met de lease zou ik wel uitkijken, je bent geen eigenaar.