haassie
Forumguru
Skoda’s zijn niet meer voor bange opa’s meer.
….toen ik 4,5 jaar geleden aan deze skoda begon was ik een jonge vent…dezelfde tijd later voel ik me 25 jaar ouder….
Skoda’s zijn niet meer voor bange opa’s meer.
Ja, ik vond sowieso al dat het vermogen genoeg was, maar de souplesse van de motor bij lage toeren was minder dan bij mijn 130pk PD motor. En dat is na tuning flink verbeterd en met doortrekken tijdens de testrit voor het afrekenen weet ik nog dat ik dacht wauw!Is er iemand die een jaar na de tuning nog steeds vond dat ie genoeg vermogen had?
Uiteindelijk wen je er weer aan.
Maar de 1.6 TDI is standaard behoorlijk sloom en ik denk dat je een totaal andere auto krijgt na tuning.
Het wordt geen porsche natuurlijk maar ik verwacht dat je na tuning ineens prima meekomt met de rest van het verkeer waar dat nu eigenlijk niet zo is.
Bram als ze niets aan de schakelmomenten doen, wat doen ze dan wel? Alleen de hydraulische druk wat verhogen, of ook nog iets anders?
Tsja een goede naam opbouwen duurt jaren, hem kwijtraken kan in seconden gebeurd zijn.....Vervelende verhalen doen snel de ronde. Het is normaal als het goed gaat (en dat is het ook) en dat wordt meestal niet breed uitgemeten.
Theoretisch gezien is het als ondernemer best om het boetekleed aan te doen, practisch gezien is het als ondernemer niet altijd mogelijk.Trek je bv het boetekleed aan of blijf je continu in de verdediging gaan ( of je nu wel of niet gelijk hebt )