Chrissies Octavia III FL Combi 1.5 Style Business

Chrisiewizzie

Forumguru
Ah, dat ga ik even checken dan, want dit is wel een beetje raar.

Maar ik heb nog wel een ding gevonden dat bij de Octavia echt beter was: ik gebruik twee telefoons, één voor zakelijk en één voor privé. Bij de Skoda waren ze allebei via BT verbonden en maakte het niet uit op welke ik gebeld werd. Bij de Volvo kan er maar eentje tegelijk verbonden zijn. Dat is wel eeg onhandig. Blijft een fijne auto, maar de Octa en ik waren ook wel echte vrienden in die ruim vier jaar.

Gelukkig hebben we de zwarte O2 PFL nog. Vandaag APK en geen afkeurpuntjes. Wel binnenkort de schokdempers voor vervangen, maar dat wist ik.

Chrisiewizzie

Forumguru
Even de handleiding van de Volvo goed doornemen:
Volgens mij is de intervalstand ook daadwerkelijk een interval en schakel je het automatisch wissen met een drukknop op de ruitenwisserhendel in…
Dan zal ook het symbooltje voor automatisch wissen op je dashboard komen te staan.

RTFM ;) Dank voor de tip, ik weet nu hoe de interval werkt. Vanmorgen getest en het werkt inderdaad.

Laatst bewerkt:

Chrisiewizzie

Forumguru
Ik heb er ruim vier jaar net heel veel plezier in gereden en was benieuwd hoe het nu met haar ging. Een beetje zoeken op internet laat zien dat ze te koop staat.

Hill hold control staat er onjuist bij en ze zijn vergeten om de verwarmde voorruit te vermelden, maar verder klopt het.

Ik ben erg benieuwd of ik ‘r nog eens op de weg voorbij zie komen.

Skoda Octavia Combi 1.5 TSI Style Business

Bovenaan Onderaan