Kun je dit achteraf nog laten "inbouwen" ?
Ja, dat kan maar dan moet je je portemonnee echt ver opentrekken (ruim € 2000,- voor de combi!).
een verkoper met een "missie" misschien... zoveel mogelijk EBL's verkopenMisschien los in België te bestellen? Overigens lijkt me €2000,- echt zwaar overdreven, is dit een feit of alleen verteld door een lollige verkoper?
Er mogen toch best ook uiterlijke verschillen zijn tussen de verschillende versies? En daarnaast, die 30k is iets waar een greenline rijder niet naar kijkt, die kijkt naar 14%.oogje, dat is geleuter, er is al genoeg exclusief op de elegance.... dynamic pakket, lane assist adaptive cruisecontrol enz enz. dus kom niet aan met dat soort argumenten.
bovendien zoals al veker beschreven in belgie of andere landen is dit gewoon een optie op de "goedkope" lijnen.
Bovendien vind ik 30.000 euro geen dubbeltje op de eerste rang...!
vooraan zal dit alvast niet moeten me dunkt.. achteraan misschien wel, maar blijft toch absurd hoge prijsIk heb het eerder ook nagevraagd bij de dealer, aangezien ik een showroommodel heb gekocht. Hij gaf ongeveer hetzelfde bedrag aan: € 2.200. Dit omdat de ramen eruit moeten, etc.