Chrome raamomlijsting

Oogje

Senior Member
Het is ook heel duur, maar ik heb vaker bedragen gehoord van rond de €2000,- voor achteraf chroomstrips icm montage, dus dit komt mij best wel geloofwaardig over!
Behalve voor de privé rijders maakt die prijs toch niet uit? Het is een accessoire, dus hoeft niet mee te doen voor de bijtelling ;)

Torica

Lid
Misschien los in België te bestellen? Overigens lijkt me €2000,- echt zwaar overdreven, is dit een feit of alleen verteld door een lollige verkoper?
Nee, in eerste instantie besteld voor € 900,-. Later een telefoontje gekregen dat bij de combi ook de ramen achter vervangen moeten worden en dat daardoor de prijs steeg naar zelfs € 2.300,-.

Gorgon

Nieuw lid
Behalve voor de privé rijders maakt die prijs toch niet uit? Het is een accessoire, dus hoeft niet mee te doen voor de bijtelling ;)

Wat denk je van brutering? Als het goedkoper kan, hou je meer leasetarief over voor nieuwe accesoires/opties of zelfs voor brutering. Iedere euro die je meer uitgeeft voelt je alsnog in je broekzak hoor.

Artbij

Senior Member
Dealer vertelde het mij ook, als het achteraf ingebouwd moet worden, gaat de hemel er uit, alle rubbers los etc...kost meer dan 2K.

Bovenaan Onderaan