Chrome Raamomlijsting

mscholten

Nieuw lid
Hi,

Ik ben nieuw op dit forum. Heb nog geen tijd gehad om voor te stellen, ga ik wellicht later doen wanneer ik echt een OC3 heb :)

Ik ben momenteel bezig met het configureren/bestellen van een nieuwe OC3 GLBL als leaseauto. Nu heb ik gehoord dat er 17-20 weken levertijd is. Daarom zijn we nu naar voorraad modellen aan het kijken. Ik heb er een gevonden die min of meer aan mijn wensen voldoet, ik mis alleen de chrome raamomlijsting.

Weten jullie of dit achteraf nog te monteren is?

Alvast bedankt!

PS: Als dit niet de juiste plek is om te vragen of ik moet de vraag stellen in een andere thread, laat het dan even weten.. excuus indien dit het geval is!

Joske

Forumguru
dit gaat achteraf heb ik begrepen uit een ander topic maar tegen een waanzinnige prijs van 2000 euro dacht ik (?) bij de dealer.

Stewie

Senior Member
2000€ voor een raamomlijsting...

Ik mis ze niet, vind het op metal grey niet mooi staan, op race blue en zwart bv dan weer wel.
Heb zowel de raamomlijsting als de dakrails zwart gelaten (in België zijn beide trouwens standaard op een elegance).
Het gaat bij mij zelfs zover dat die chrome grill ook nog zwart wordt (wss plastidip daar de dealer geen geld wil verdienen blijkbaar...)

Joske

Forumguru
ik vind het net heel mooi op een Metal Grey staan. ( de gegeven prijs is prijs gekend in NL trouwens ;) )

Zeker icm de zilveren dakrails en LMvelgen.

Darkside

Forumguru
ik zou zelf ook graag de chromen raamomlijsting willen.
Maar ik zou er niet zoveel geld voor uitgeven.
ookal zou je het achteraf voor "slechts" 750,- kunnen doen is het mij dat niet waard.
Dan neem ik liever een extra optie voor dat geld.
En als je echt snel wilt rijden dan maar zonder chroom.
Voor 2000,- kan je een behoorlijk aantal keer tanken of andere leuke dingen doen.
Dan nog liever 2000,- voor een setje wielen en een verlagingssetje

Joske

Forumguru
full

CDK

Forumguru
Vanaf modeljaar 2015, dat is dus nu al, schijn je ze voor een zeer schappelijk bedrag bij te kunnen bestellen, achteraf blijft het mogelijk voor de hoge prijs die al eerder genoemd is.

Stewie

Senior Member
Had eerst een audi A3 geconfigureerd en daar moet je gewoon extra geld neertellen om de chroomomlijsting er terug af te hebben lol.

GBL 1.6TDI Metal Grey Metallic met Chrome raamomlijsting. @Stewie is de eerste waarvan ik heb vernomen dit niet mooi te vinden :deuk:

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    1,6 MB · Weergaven: 121
  • image.jpg
    image.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 108
  • image.jpg
    image.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 108

Smarron

Actief lid
Ziet er erg mooi uit Darkmark, ik had het er ook graag op willen hebben, maar ben helaas een paar maandjes te vroeg geweest. Ik vind het de auto veel langer maken voor het zicht en dat mis ik nu bij mijn auto wel een beetje.

Dank je @Smarron. De wagen lijkt inderdaad meer gestrekt. Dit wordt nog sterker benadrukt door de verlaging en de verlengde dakspoiler. Standaard GBL, maar in kleur waardoor de extra dakspoiler één geheel lijkt te vormen als één lange daklijn.

TL@

Forumguru
Ik vind dat chrome ook niet mooi, vooral niet wanneer de auto vuil is (zoals de mijne meestal is) vandaar ik het black pack heb genomen op mijn RS.

Heb je foto's @TL@? Zwarte omlijsting met zwarte dakdragers etc kan op een aantal kleuren inderdaad heel mooi staan. Maar goed, je moet er van houden.

Wel interessant om te zien dat je een O3 met dergelijke details direct een hele andere look kunt geven. Dat maakt een meeting ook zo leuk, lijkt me. Als ze allemaal op elkaar lijken hoef je geen meeting te organiseren...

Bovenaan Onderaan