Chrome Raamomlijsting

Joske

Forumguru
de auto van @TL@ is volgens mij nog in bestelling, en aangezien het een RS is.. kan je nog wel tot januari wachten op foto's :D

;)

Stewie

Senior Member
In het metal grey topic staat een o3c met zwarte raamrubbers en dakrails, knappe wagen.
Met chroom ook hoor, maar ik verkies zwart boven chroom.
Op wit bv zou ik ook nooit chroom pakken, op zwart wel (al zou ik nooit zwart kiezen :D

Nu de greenline ook weer met chromenlijst besteld kan worden, twijfel ik mocht een race bkue kiezen. Heeft iemand foto met antraciet velgen of zo, zwarte rail als kan gelakt ,en geen chromenlijst van combi greenline in race blue. Met chromenlijst al de nodige fotos gevonden.

mscholten

Nieuw lid
Ik zit nu te twijfelen tussen een brilliant silver met chrome (dakrail en raam) of een zwarte met alleen dakrail.. dit zijn de twee voorraad modellen. Beetje uit gegaan van deze foto's die ik hier op het forum ben tegen gekomen. Als velg de 18 inch Alaris.
Wat nu te kiezen?

Bijlagen

• OC_Silver.jpg
    OC_Silver.jpg
    272,2 KB · Weergaven: 93
  • OC_Zwart_zonder.png
    OC_Zwart_zonder.png
    1,9 MB · Weergaven: 84

CDK

Forumguru
Bij de zilveren variant lijkt het enigszins op de VW turbine wielen, bij de zwarte variant lijken de spaken aan de voorzeide vlak/plat te zijn. Optisch bedrog, of toch een andere velg?

D

Deleted member 12693

Volgens mij heeft de zilveren 18" Alaris en de zwarte 17" Crystal velgen.

• Leuk
Waarderingen: Reno
D

Deleted member 12693

Als ik naar de wang van de band kijk denk ik dat die zilveren normale 17" Teron heeft.
Nee, de Teron heeft de spaken niet "glad", maar daar zit telkens een inkeping in de lengte van de spaak in.

mscholten

Nieuw lid
gaat ff niet om de velgen. Beide auto's kan met de 18 inch Alaris :) gaat ff om de kleur en de chrome lijst die ontbreekt bij de zwarte, maar die wel aanwezig is bij de zilveren.. daarnaast.. de zilveren is completer met leerpakket.. maar.. dus weer 4 tientjes p/m duurder (ook overspuiten spoiler, etc. etc.)

D

Deleted member 12693

gaat ff niet om de velgen. Beide auto's kan met de 18 inch Alaris :) gaat ff om de kleur en de chrome lijst die ontbreekt bij de zwarte, maar die wel aanwezig is bij de zilveren.. daarnaast.. de zilveren is completer met leerpakket.. maar.. dus weer 4 tientjes p/m duurder (ook overspuiten spoiler, etc. etc.)
Kun je eens omschrijven wat je allemaal extra krijgt voor die vier tientjes? Je maakt van jouw config bijna een EBL.

CDK

Forumguru
De grijze oogt alleen al veel mooier, als er ook nog meer opties op zitten zou ik die 4 tientjes per maand graag extra betalen!!

mscholten

Nieuw lid
Extra: leren bekleding, chrome raamomlijsting, spuiten spoiler. Het is geen 4 tientjes zie ik, maar 3 :) eerst 809 nogwat en nu 840 nogwat. Probleem is dat de opties bijna 1 op 1 doorberekend worden in de lease prijs. Dus prijs van optie / aantal maanden = meer prijs

Bovenaan Onderaan