Citigo Move & Fun aanpassingen

rhaak1991

Forumguru
@AndreM voor mij een onbekend probleem, helpt het updaten van je navigatie OS daarbij misschien? (Weet niet of de meest recente software draait)

rhaak1991

Forumguru
Voor iedereen die dat misschien niet weet, via FRESH van Garmin kan je ook je OS van navigatie updaten en allerlei andere dingen aanschaffen.

Nu heb ik realvieuw city gekocht & en geïnstalleerd, en of ik snap het niet of ik heb er in Apeldoorn & Zwolle in ieder geval niets aan....

AndreM

Forumguru
Ik vergeet nooit wat... Wat was ik aan het doen?

Maar hoe dan ook het is best lullig als je een update koopt die niet klopt.
Ik heb dat ook vaak meegemaakt, alleen had ik de update niet gekocht maar via een ander kanaal, laat ik maar zeggen, aangeschaft.
Zelf ga ik er vanuit dat de navi voor 90% klopt, voor 10% wordt je naar het verkeerde adres gestuurd.

rhaak1991

Forumguru
Ja precies. Al moet ik zeggen dat ik de navi voornamelijk op kaart weergeven heb staan om straatnamen te kunnen zien, echt navigeren doe ik zelden om dat ik op veel plaatsen de weg ken. Maar bij het in/uit werking stellen van omleidingen en afzettingen is het soms makkelijk. Maar ik ga het 3D realvieuw ff uitzoeken en ik kom hier op terug om andere leden te informeren!

Enne @AndreM je citigo heeft ook city safe drive, heb jij het ooit aangedurfd het uit te proberen? Ik moet het ook hebben maar durf niet zo goed te testen omdat ik bang ben dat het toch niet werkt....

AndreM

Forumguru
Enne @AndreM je citigo heeft ook city safe drive, heb jij het ooit aangedurfd het uit te proberen? Ik moet het ook hebben maar durf niet zo goed te testen omdat ik bang ben dat het toch niet werkt....

Toevallig had gisteren mijn vrouw nog over de city safe drive.
(Het is haar auto namelijk, ik rij in de witte die ernaast staat)
Zij durft het ook niet uit te proberen, maar ga er maar vanuit dat het werkt.
Je zou het kunnen testen met een groot stuk piepschuim of schuimrubber.

Je zou het kunnen testen met een groot stuk piepschuim of schuimrubber.
Maar dan wel met een kentekenplaat, we hadden van de dealer begrepen dat "city safe drive" op de reflectie van de kentekenplaat van de voorganger reageerd....
Maar we zijn benieuwd naar de testresultaten

Laatst bewerkt:

AndreM

Forumguru
Maar dan wel met een kentekenplaat, we hadden van de dealer begrepen dat "city safe drive" op de reflectie van d'r kentekenplaat reageerd....
Maar we zijn benieuwd naar de testresultaten

City safe drive, de naam zegt het al, is niet alleen voor filerijden.
Maar voor elk obstakel, dus ook als een kind plots oversteekt en die heeft geen kentekenplaat op zijn voorhoofd!

Dus lijkt mij niet een geloofwaardig verhaal van die dealer.

Kijk eens naar dit filmpje, de enige kentekenplaat die ik zie is van de auto zelf.

Laatst bewerkt:
City safe drive, de naam zegt het al, is niet alleen voor filerijden.
Maar voor elk obstakel, dus ook als een kind plots oversteekt en die heeft geen kentekenplaat op zijn voorhoofd!

Dus lijkt mij niet een geloofwaardig verhaal van die dealer.
Inderdaad, toch eens voorleggen aan de dealer...

Maar eh, @AndreM, weer wat geleerd...

Ridley

Forumguru
Gister nog mee mogen maken. Een medeweggebruiker vond het verstandig om van de rechterbaan snel even de auto over de linkerbaan 180 graden om te gooien, omdat hij verkeerd was gereden. Ik reed in zijn dode hoek waarschijnlijk en had nooit zelf meer in kunnen grijpen. Mijn rikketik heeft twee slagen gemist, maar aan de auto was verder niets

rhaak1991

Forumguru
Ja. Overigens ook opletten met sommige hoogtebeperkingen bij parkeergarages.

M'n moeder klapte zo ongeveer met d'r kop op het dashboard & ik kon door m'n lachbui bijna zonder eten naar bed :deuk:

Maar t werkt mooi in de stads omgeving

Bovenaan Onderaan