Ik vergeet nooit wat... Wat was ik aan het doen?Hey, heb jij dan nog echt je navi nodig om thuis te komen.
Weet jij nu echt niet waar je huis woont?![]()
![]()
Ik vergeet nooit wat... Wat was ik aan het doen?
Enne @AndreM je citigo heeft ook city safe drive, heb jij het ooit aangedurfd het uit te proberen? Ik moet het ook hebben maar durf niet zo goed te testen omdat ik bang ben dat het toch niet werkt....
Maar dan wel met een kentekenplaat, we hadden van de dealer begrepen dat "city safe drive" op de reflectie van de kentekenplaat van de voorganger reageerd....Je zou het kunnen testen met een groot stuk piepschuim of schuimrubber.
dat geloof je nu toch zelf niet?we hadden van de dealer begrepen dat "city safe drive" op de reflectie van d'r kentekenplaat reageert...
Maar dan wel met een kentekenplaat, we hadden van de dealer begrepen dat "city safe drive" op de reflectie van d'r kentekenplaat reageerd....
Maar we zijn benieuwd naar de testresultaten
Inderdaad, toch eens voorleggen aan de dealer...City safe drive, de naam zegt het al, is niet alleen voor filerijden.
Maar voor elk obstakel, dus ook als een kind plots oversteekt en die heeft geen kentekenplaat op zijn voorhoofd!
Dus lijkt mij niet een geloofwaardig verhaal van die dealer.