Blackciti
Senior Member
Wat wel aandacht verdient als je een gebruikte auto koopt, is dat je terdege de buitenkant van je ruiten, en dan met name je voorruit en achterruit moet controleren op krassen t.g.v. het ijsvrij maken tijdens de wintermaanden. Nu wil ik niet stigmatiseren, maar vooral vrouwen hebben de gewoonte om rucksichtslos met de ijskrabber aan de slag te gaan. Als je niet wilt dat je ruiten totaal bekrast worden, zul je iedere keer als je je auto 's avonds parkeert eerst je ruiten vrij van zand en stof moeten maken, dan kun je 's ochtends zonder zorgen je ijskrabber hanteren.
De Opel Karl van 2017 die ik onlangs nog kocht en ook de Citigo, daarvan waren de voorruit zo ernstig bekrast dat ze vervangen werden. Bij de Citigo zelf alle ramen. Ik begrijp werkelijk niet dat mensen op die manier omgaan met hun spullen. De Opel Karl was en is verder in nieuwstaat, er was werkelijk niets op aan te merken, behalve de bekraste ruiten. En dat begrijp ik dan niet.
De Opel Karl van 2017 die ik onlangs nog kocht en ook de Citigo, daarvan waren de voorruit zo ernstig bekrast dat ze vervangen werden. Bij de Citigo zelf alle ramen. Ik begrijp werkelijk niet dat mensen op die manier omgaan met hun spullen. De Opel Karl was en is verder in nieuwstaat, er was werkelijk niets op aan te merken, behalve de bekraste ruiten. En dat begrijp ik dan niet.