Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik kan het me haast niet voorstellen want dan had hij nog beter precies achter de achteruitkijkspiegel kunnen zitten. Nu zit hij daar toch echt ietsje naast?
maar goed. Mogelijk heeft iemand nog een ander antwoord.
Gr. Hojo.
Spiegelvoet wordt al gebruikt voor andere sensoren, net als bij andere Vagmodellen? (regensensor, lichtsensor voor automatisch dimmende spiegel, lichtsensor voor automatische lichtschakelaar).
Hoi Cordoba.
Al deze opties heb ik (wij?) niet op de citigo tour, Sterker. Onze achteruitkijkspiegelvoet (3x woordwaarde) leent zich daar niet voor. Als ik het zo nog is even bekijk is er mogelijk wel bewust voor gekozen omdat de plaats van de voet/spiegel voor de bestuurder belangrijker is dan die van de city safe drive. De spiegel moet zeker op de juiste plaats zitten. De city safe drive heeft misschien wel een hele grote kijkhoek waardoor de plaats minder belangrijk is?
Gr. Hojo.
hojo, je gaat me toch niet vertellen dat er geen Citigo, Up of Mii leverbaar is met automatische verlichting, automatisch dimmende spiegels, of regensensor enz? En ook in de toekomst niet leverbaar wordt, niet alleen in NL, maar wereldwijd.
@Cordoba: we hebben het hier wel over een auto in het A-segment. Mijn ouders hebben onlangs een Citigo besteld en toen heb ik ook even een blik geworpen op de optielijst. Daarop zoek je tevergeefs naar zaken als automatische verlichting, een dimmende binnenspiegel of regensensor. Ik denk ook niet dat die opties er in de toekomst alsnog bestelbaar worden.
Zijn er inmiddels al mensen die hier echt ervaring mee hebben.
Ik zou het best eens uit willen proberen, maar hoe kom je aan zo'n groot stuk piepschuim?
Zit dagelijks op de A28 en moet nogal eens in de ankers, nu zal het systeem daar niet echt van dienst zijn.
Vaak is het ook langzaam rijden en weer stoppen. Heb wel eens geprobeerd heel kort op de voorganger te rijden maar er gebeurd dan niets. Het werkt waarschijnlijk wel, als ik het systeem uitzet gaat het lampje branden en er klinkt een ping-signaaltje. Lijkt me best vreemd als het je echt overkomt.
Zie
Als-ie leeg is, valt dat wel mee. Niet op een hoek pakken natuurlijk, daar istie relatief sterk...
En vooral zeker weten dat er niet toevallig een vrachtje puin in zit of zo!
Bovendien moet het systeem werken tot 30 km/u, dus je kan de test ook beginnen met bv. 5 km/u...
Pas nog eentje verplaatst zonder uit te stappen - één of andere winkelier vond dat het parkeervak voor zijn winkel vrij moest blijven.
Maar dan toch niet als het op dat moment 't enige plekkie is...
Hij heeft bij mij al twee keer laten zien dat hij werkt.Niet dat ik niet zelf zou ingrijpen,maar hij was me voor.
Beide keren was ik blij dat er geen auto achter mij zat die me een tik kon geven!
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.