Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Even dit topic afstoffen. Ik erger me er ook aan, auto van meer dan 50k die klinkt als een verkouden eend (de vogel, niet de auto). Is er iemand die hier intussen iets aan heeft (laten) doen en de details wil delen?
Daar kom ik wel uit denk ik. Is meer waar hij zit en of je van alles los moet halen. Ga sowieso dit weekeinde even kijken of ik hem kan vinden. Het is er aardig dicht gebouwd…
@hemi24 dat komt door die goede isolatie van tegenwoordig.
Steek je kop maar onder de kap dan zal ik die toeterknop ff indrukken.
Wedden dat je met een buil op je kop loopt van het weekend .......
Zo'n claxon tegenwoordig is inderdaad zielig, zeker in grote auto's als de Enyaq, een beetje zoals een gespierde bodybuilder met de stem van een Marc-Marie Huijbregts.
@Captain Hook Ja, het loont!
Al toeter je maar één keer per jaar, juist dán is het moment daar dat je gehoord wil worden. Het gaat er toch om dat je een aanrijding of erger wilt vermijden?
Mijn 2e claxon zat ook een keer vast. De monteur gaf hem een tik met de hamer, en toen deed ie het weer.
Die zat bij mij (Yeti) ergens achter de bumper (via de bekleding van de wielkast misschien?).
Het is niet dat ik elke dag 50 keer op dat ding ros, maar het past gewoon niet bij zo'n auto. Bij geen enkele auto overigens. Gewoon mijn eigen bescheiden mening ook . Ik ben al op zoek via de onderdelenlijn, kijken of er wat te krijgen is.
Over claxon's gesproken, ik heb deze nog liggen ( best zware dingen ), forged carbon gewrapped natuurlijk en oranje gepoedercoat, nog in dubio over deze of ze al dan niet terug op de auto gaan, luid zijn ze in ieder geval.
ALS je ze plaatst, kijk dan wel uit hoe je ze richt.
Indien voorwaarts georiënteerd zullen ze de auto bij gebruik waarschijnlijk merkbaar afremmen... (raketeffect )
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.