Columbus 2011 wel compatible met Iphone?

heavy

Actief lid
Bij mijn originele VW / Skoda bluetooth werkt de Iphone 4 goed, contacten en alles nog al meer kan ik in de maxidot aflezen.
Ik heb nu een Galaxy note erbij, de contacten van deze telefoon krijg ik niet gesychroniseerd.
Ik heb van uit de contacten deze per bluetooth verzonden naar de carkit, maar deze blijven/ komen niet in het geheugen van de carkit.

Heavy,

Dan heb jij waarschijnlijk reeds een mObridge bluetooth systeem, ook wel HFP genoemd (Hands Free Protocol)
Dedealer vertelde mij dat dit systeem tegenwoordige als standaard wordt gevoerd, tenzij
je iets anders wenst.

Voordeel van HFP is dat je internetdiensten ook nog gewoon blijven werken als je in de auto zit.

heavy

Actief lid
Waar herken die set aan, hij ligt onder de bijrijder stoel kan ...

Is wel balen, heb ik de Note voor zakelijk bellen worden de contactpersonen niet geladen, moet ik terug naar een NOkia E6 ;-(

Petrolhead

Forumguru
Ik heb een HT-2 module onder de bijrijderstoel liggen en ik heb dus de HT-4 nodig als ik mijn Iphone wil gebruiken.
Ben al dagen het forum en de rest van internet aan het afstruinen om erachter te komen of er verschillende versies zijn van de HT-4.
Weet iemand of de HT-4, ongeacht "bouwjaar" altijd goed is om met bv een Iphone te kunnen bellen?
Weet iemand of er verschillende versies zijn van de HT-4 en zo ja, wat zijn dan de verschillen?

Groeten!

BarryXX

Actief lid
Ik heb nu een HT-4 besteld, zonder verder op zaken te letten. Zal van de week binnen komen, dus ben benieuwd of de iPhone dan direct werkt. ;)

BarryXX

Actief lid
@Petrolhead; ik heb antwoord op je vraag. De HT-4 werkt in de O2 vanaf het facelift model. Heb jij een pre-facelift zoals ik, dan moet je op zoek naar de Skoda 9W7.

Petrolhead

Forumguru
En idd de HT-4 van Barry past prima in mijn facelift O2! :laugh:
Leken wel stel dummies omdat het even duurde voordat alles werkte.
Je moet natuurlijk niet de HT-2 aansluiten terwijl je denkt dat het de HT-4 is: hey wat gek het werkt niet?!
Of je stopt de stekker er (goed!) in...

Werkt het bij jou nu ook Barry?
Bedankt voor de goeie deal!

Bovenaan Onderaan