Columbus en PDC-plaatje?

MaKo

Lid
Mmmmm. Als ik het zo lees zal het ook op die van mij nog niet zitten... Wel jammer hoor...

nomad

Senior Member
Het is niet mogelijk om dit met een softwareupdate te doen omdat er bedrading mist. Dat kun je niet softwarematig toevoegen.

nomad

Senior Member
Ik heb alle spullen binnen, maar nog geen tijd gehad voor inbouw.
En met dit weer heb ik ook niet zo'n zin om in de kou te gaan klussen, dus als iemand een garage in de aanbieding heeft, dan weet je gelijk of het werkt als alles klaar is... :worshippy:

Niemand wat in de aanbieding ? Alles bij elkaar schijnt het een uurtje of twee werk te zijn, maar dan heb je ook wat.

Liefst ergens rondom Eindhoven.

MaKo

Lid
Misschien even melden dan welke regio je woont? Ik heb eventueel wel een garage, maar die is niet verwarmd. Dus wel droog maar niet warm....

BTW geeft ook mijn auto dus niets weer van de PDC...

MaKo

Lid
Zeg, hoe heb jij de TV vrijgeschakeld?

Het moet nog ingebouwd worden, maar er komt simpelweg een kastje tussen en dan moet de Columbus ook tijdens het rijden DVD's af kunnen spelen. Het is dus beter gezegd een DVD-vrijschakeling... Overigens wel prijzig... kosten 175 euro.... Maar gelukkig merk je in de lease daar niets van :tongue:

Het schijnt trouwens dat je wel Digitenne op de Columbus kunt aansluiten, maar dan heb je een mediabox oid nodig...

Bovenaan Onderaan