Chinees kan je niet updaten.Wat mij wel opvalt is de oude software van Ross Tech. Inmiddels zitten we op 18.9.2.
Bij jou zit je op 17.8.1.
Dat staat op chinees kabel ook.Martin gaf aan dat hij een Ross Tech kabel gebruikte toch? Maar dat kan niet kloppen, want loopt achter in de updates.
Leuk zo'n Chinese kabel die mega veel foutmeldingen geeft!
Jawel hoor gaat zeker wel !!Chinees kan je niet updaten.
Ben persoonlijk voorstander van doorknippen.Jawel hoor gaat zeker wel !!
Alleen kun je hem daarna als oud koper verkopen daar die dan helemaal niets meer doet.....
Tsja nu moet ik wel toegeven dat ik ook met zo'n tjaptjoy kabel ben begonnen hoor...Je ziet maar weer wat een schade je kan krijgen.
Tsja nu moet ik wel toegeven dat ik ook met zo'n tjaptjoy kabel ben begonnen hoor...
Maar na enkele keren gebruik en opeens wat willen veranderen in instelling en de melding kijgen dat het gelukt was en dat hij het nog niet deed volgens nieuwe instelling was ik zo pistoff dat hij zo het raam is uitgegaan de kliko in....
En toen maar een orginele aangeschaft !
Helaas ontbreekt me de tijd om met de Fab 3 eens aan de slag te gaan.
Ben eens ff bezig geweest om comfort knipperen van 3 naar 4 te krijgen, maar in de instellingen staat die in dat menu op 5 terwijl hij maar 3 keer knippert.
Dus of ik doet iets fout bv ik moet hem eerst van comfort knipperen af zetten in de amundsen en dat ik hem dan pas kan aanpassen of ik zit in verkeerde menu
Nee hij staat al op moment dat ik inlog op 5 en instel op 5 maar knippert 3xDan leest hij jou 5X instelling en werkt hij.
Nice die made in China kabels.Nee hij staat al op moment dat ik inlog op 5 en instel op 5 maar knippert 3x
maar als ik daar instel op 4 dan blijft het 3x ook als ik de reset doe die jij aankaart
Die reset is al jaren zo dat dat moet gebeuren..en was ik al van op de hoogte.
Ga je mij nu wijzen op Chinezen kabels en hun shirt.?Nice die made in China kabels.
Reset je licht instellingen naar fabrieksinstellingen in je columbus/admundsen/mfd
Daarnaast zomaar wat doen met China kabel zal je duur komen te staan met pech. Die kabels coderen soms uit zichzelf meer dan je wilt en denkt met alle gevolgen van dien.
S6