Goedenavond,
Vandaag heb ik de hele dag geprobeerd het navigatiesysteem van mijn Octavia 3 uit 2015 te updaten. Tot grote frustatie is het niet gelukt. Ik heb verschillende dingen geprobeerd (SD-kaart 32 gb geformatteerd als exfat en als fat32), maar niets lijkt te werken.
De kaarten van 2015 zitten er nog in, ik heb de auto nu een jaar of 2. Er is dus nog nooit eerder een update geweest.
Inmiddels twijfel ik aan alles....het is toch wel een Columbus systeem?
Op internet kom ik steeds weer iets nieuws tegen...Amundsen, Bolero, de verbeterde Columbus.
Hier een foto van mijn systeem:
Graag hoor ik of dit wel het Columbus systeem is (dat zou wel een enorm stomme fout van mij zijn als dat niet zo is) en of er nog tips zijn om de update uit te voeren. Nu krijg ik steeds deze melding: Fout: geen bestanden beschikbaar. Een mediummet bestanden voor de software-update plaatsen of de bron controleren, alstublieft.
Ik heb geen origineel Skoda SD-kaart, maar voor Columbus zou daar het probleem niet in moeten zitten, heb ik gelezen?
Graag hoor ik van jullie of jullie tips hebben. Ik zou erg graag de update uitvoeren, maar zie niet wat ik fout doe.
Alvast bedankt!
P.s. dit is mijn eerste post hier, maar ik lees al een tijdje mee voor tips&tricks over de Octavia.