Canon-Eye
Forumguru
Het lichtpakket kan ik wel waarderen - als die bochtverlichting tenminste bestaat uit meedraaiende koplampen in plaats van die rare éénoog-acties van de mistlampen, want dat vind ik echt een houtje-touwtje oplossing en bovendien géén gezicht. Ik zou dit laatste dan ook via VAGCOM laten uitschakelen...
Een vast ingebouwde navigatie zou ik om diverse (elders al vaker toegelichte) redenen nevernóóit willen hebben, KESSY blijkt deels handig maar anderzijds ook weer ONpraktische trekjes te hebben (zijn al topics over) dus zou voor mij afvallen, en inparkeren kan ik zelf een stuk vlugger en beter.
Met het aldus vrijvallende budget zou ik andere leuke dingen gaan doen - en dat kan natuurlijk van alles zijn...
Maar om het tot de auto te beperken: een DSG zou mijn verlanglijstje aanvoeren.
Een vast ingebouwde navigatie zou ik om diverse (elders al vaker toegelichte) redenen nevernóóit willen hebben, KESSY blijkt deels handig maar anderzijds ook weer ONpraktische trekjes te hebben (zijn al topics over) dus zou voor mij afvallen, en inparkeren kan ik zelf een stuk vlugger en beter.
Met het aldus vrijvallende budget zou ik andere leuke dingen gaan doen - en dat kan natuurlijk van alles zijn...
Maar om het tot de auto te beperken: een DSG zou mijn verlanglijstje aanvoeren.
Laatst bewerkt: