Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja, ik kijk er in ieder geval naar uit. Nu hopen dat het hier intern niet te lang aansleept allemaal - zou gewoon al fijn zijn te weten dat de bestelling geplaatst is, ook al moet ik nog op de wagen wachten. Foto's volgen uiteraard
Spots bedoelde ik inderdaad de instapverlichting mee...
Nee... je hebt ook nog een Rs, die trouwens niet eens zoveel duurder zou geweest zijn als ik zie wat je nu besteld hebt. Heb je hier ook naar gekeken? Een groot deel van de opties of paketten die jij genomen hebt zitten daar standaard op.
RS inderdaad ook nog. Ik heb er naar gekeken, maar in mijn lease kon ik een RS niet zo goed uitrusten als de configuratie die ik nu heb. En ik ben eigenlijk al tevreden met de 2 liter 150pk
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.