Combi zonder dakrail?

Gieliovd

Forumguru
Ik kan me herinneren dat bij de meeste modellen, zoals toentertijd de Fabia 1, de montagebouten onder de hemelbekleding zitten.

skodaboy

Forumguru
montagebouten zitten idd onder de hemelbekleding.
maar stel dat je de dakrails zou verwijderen dan heb je wel nog altijd de "gaten" in je dak waar de rails zaten.
dus dan zal je deze ook moeten dicht maken op één of andere (definitieve) manier.

lugolux78

Forumguru
Dank voor al jullie meningen, maar weet iemand of het kan?

Ik zag laatst bij 030 (utrecht) :) Een Nederlandse o3 ZONDER dakrails. eea uitzendbureau. Ik heb het er gisteren nog over gehad met de dealer. Ze kunnen van binnenuit losgehaald worden. Je zou dan wellicht je dak kunnen wrappen (ipv overspuiten) om gaten te dichten...

Maar zoals gezegd heb er eentje zonder zien rijden...denk niet dat het een import auto was.

lugolux78

Forumguru
Heel ernstige toeval. :D De dakrailsloze O3 gespot nabij Oss. Charmant detail: geen mistlampen

Bijlagen

• 20140217_130009.jpg
    20140217_130009.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 106

Desperado

Forumguru
Poor men's Skoda. Dit ziet er echt uit als een budget auto. Schandalig dat ze dat zelfs maar in de markt zetten. :wavecry:

Dnet

Senior Member
Misschien echt te simpel... Maar de "active" uitvoering staat boven afgebeeld... met inderdaad, zonder dakrails (en mistlampen)! M.a.w. ja, het kan... moet je wel de simpelste variant pakken.

Dat is inderdaad wel "simpel". Vandaar dat ik dat deel van de prijs-lijst niet uit mijn hoofd ken... :pieker: Gewoon te lelijk om daar hersencellen voor aan te spreken... :maakmegek: Met alle respect natuurlijk :shutup:

Dnet

Senior Member
Naja, betekent dus in ieder geval dat als je beslist om de dakrails er vanaf te schroeven, er een onderdeel (of 4) in Nederland rondrijd wat er terug voor in de plaats moet ;) (of zitten daar gewoon geen gaten in?)

lugolux78

Forumguru
Als je ze echt vanaf wil dan los laten schroven door dealer, gaten dichten en plamuren, gladden en wrapfolie. hoef je niet over te spuiten scheelt weer een hoop. Als je dan pano dak hebt kun je leuk met donkere folie een soort volledig pano dak van maken...#creabea aan het werk.

OF gewoon laten die dakdrager :maakmegek:

Darkside

Forumguru
Als ie zonder geleverd kan worden. Dan is er dus ook een code voor.
Als je die weet. Hoef je alleen die code op je bestel formulier te zetten bij de order door de dealer.
Dan komt ie affabriek gewoon zonder dakkrails

Joske

Forumguru
Als je ze echt vanaf wil dan los laten schroven door dealer, gaten dichten en plamuren, gladden en wrapfolie. hoef je niet over te spuiten scheelt weer een hoop. Als je dan pano dak hebt kun je leuk met donkere folie een soort volledig pano dak van maken...#creabea aan het werk.

OF gewoon laten die dakdrager :maakmegek:
kan je net zo goed een rapid spaceback kopen ipv een O3, dan heb je dat vervelende probleem niet meer :D ;)

MaRco2

Forumguru
Heel ernstige toeval. :D De dakrailsloze O3 gespot nabij Oss. Charmant detail: geen mistlampen

Wow... is dat een C(risic) versie ofzo?

Misschien ook wel zonder achterwisser, dagteller, zonnekleppen, bagagerollo, toerenteller met radio/cassette.:banghead:

MaRco2

Forumguru
Nog wat inspiratie (wieldoppen als accessoire bijbedongen?): Skai bekleding, handbediende ramen (wat zegt u?), openen met sleutel, standaard reservewiel (jawel...), plastic stuur 2 spaaks, 4 bak, geen stuurbekrachtiging of airco (heeft wel ARKO, maar dan slingeren...), neem dan een Dacia Logan MCV, is dan nog lekker goedkoop ook nog.:maakmegek:

030

Forumguru
Om de cirkel weer even rond te breien; het is niet mogelijk in NL om de dakrail te laten vervallen.

Bovenaan Onderaan