Coming Home (CH) en Leaving Home (LH) werkt niet.

Maurits1982

Actief lid
Ik heb een afspraak staan voor a.s. zaterdag met @ertromp om e.e.a. door te meten middels VCDS.

Verder gaan mijn ruitenwissers automatisch aan als het regent, dan zal er dus een lichtsensor aanwezig moeten zijn.

Na zaterdag dus meer duidelijkheid (hoop ik)

Bedankt weer voor het meedenken.

ertromp

Forumguru
Bij de eerste montage van de auto schakelaar dus voor coderen of wat dan ook is er een vergrendelende fout ingekomen. Zie #4. Dus niet te resetten op de module zelf
Na eerst origineel schakelaar te hebben gemonteerd kon de foutmelding er uit gehaald worden.
Na montage auto schakelaar geen probleem en alles stond gecodeerd zoals het moet zijn en voila werkende schakelaar
Niet eerde meegemaakt maar kan liggen aan de versie (onderdeelnummer) van de schakelaar tov versie 09 module

Michel-nl

Senior Member
Moeten de corner lights ook werken in een octavia II van 2007? Heb wel het ch/lh verhaal. En regen/lichtsensor.

Als ik op open druk gaan alle lampen branden incl de onder lichten van me spiegels. Alleen is me nog niet opgevallen of die cornerlights werken in mijn model.

Michelv.

Forumguru
Nee, heb je een andere Boordnetmodule voor nodig om dat werkend te krijgen, en dan kan je tevens dagrijverlichting van je mistlampen maken(dmv VPC of VCDS)

Michel-nl

Senior Member
Zijn er nog andere leuke dingen die onze modellen kunnen die nu nog niet aan staan? Die met vcds aan gezet moeten worden?

Michel-nl

Senior Member
Ok, net even gekeken maar nog steeds niet helemaal duidelijk of er dingen tussen staan die bij mij nu nog niet werken.

Michel-nl

Senior Member
Ik had al wat door mijn MFA menu zitten spitten. Ik begrijp echter 1 functie niet helemaal. En op welke deze zou moeten staan?

ImageUploadedByTapatalk1445888284.902481.jpg

Bovenaan Onderaan