Voor mij is het duidelijk
@Tha Bla Ik heb dit zelf eergisteren gedaan via VCP.
Heb de DRL van mijn Xenon functie verplaatst naar de mistlampen(inmiddels LED) en heb vervolgens de licht intensiteit aangepast om meneer agent tevreden te stellen.
Voor de duidelijkheid ik heb de mistlamp units zonder DRL lampjes(Dus enkel ipv dubbel vanaf 2010 >)
Verder zie foto voor resultaat(het is moeilijk te zien)
Gedimd lichtsterkte 50%(DRL )
Mistlamp functie dus volle sterkte(het lichtbeeld is blauwer)
Extra info: Bij mij was het dus zo dat de DRL functie ingevuld werd door de Xenon lampen.Dit hield in dat als ik in de maxidot DRL aanvinkte dat de xenons gingen branden.
Aangezien ik net als jullie het zonde vond om de Xenons altijd aan te hebben heb ik besloten om dit via de mistlampen te doen.
Zeker nadat ik deze had vervangen voor LED lampen met weerstand, aangezien de corner functie ervoor zorgt dat de LED lamp met de bocht uit rijden ook dimmend uitging wist ik zeker dat ik dit kon gebruiken voor DRL functie.
Dus de stoute schoenen aangetrokken en via VCP de DRL op de mistlampen gezet om daarna de licht intensiteit aan te passen.
Standaard staat deze op 92% en heb hem nu op 50% staan echter denk ik dat ik nog iets verder terug moet naar 40 of 30%.
Ik wil oom agent ook tevreden houden