Corné z'n Skoda Superb Sedan 3.6 FSI V6 SUPERCHARGED 4x4 Elegance + Laurin & Klement Pack

Status
Niet open voor verdere reacties.

CDK

Forumguru
@ertromp ik heb aan beide zijden een strookje kunststof weggesneden én met de slijptol een hoekje van een steuntje afgerond en vervolgens in de tectyl gezet, geen schokkende dingen hoor, maar ik wilde niet dat er ook maar iets aan zou kunnen lopen bij zeer hoge snelheid, je moet er niet aan denken dat op de autobahn er iets in je band hapt..... :banghead: dat kan killing zijn, zolang het plastic is schuurt dat wel weg, maar dat steuntje vertrouwde ik niet, vandaar mijn modificatie ;)

Kiswum

Forumguru
Super gaaf, maar riskant in onze smalle straat. Doordat je bij ons moet file parkeren en zeer dicht/tegen de stoeprand aan moet parkeren, ben ik tegenwoordig huiverig op bandjes die niet verder uitsteken dan de velgen. Voor mij is het zeer lastig om op voorhand velgen te bestellen. De laatste keer heb ik dat in de eerste week van mijn vorige OZ velgen aan den lijve ondervonden :(
Hoe dan ook, mooie kleur, lekker grote velgen en je auto ziet er wederom zeer strak uit!

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@Kiswum ik parkeer in 98 van de 100 keer uitsluitend over mijn eigen kant, en steek daarbij ook vaak genoeg mijn hoofd uit het raam hoor ;)

Kiswum

Forumguru
Ik heb geleerd om nog strakker in te parkeren en vooral de auto alleen naar de stoeprand te manoeuvreren als hij achteruit rijd, spiegeltje naar beneden draaien (of geluk hebben als je auto dat vanzelf doet via vcds aanpassing) en parkeren maar :)
Uiteraard heeft deze dikke bak een knopje om in te parkeren, volgens mij hoef je daarbij niet eens in de auto te zitten. :)

• Leuk

jalex_h

Forumguru
Hmm, het is niet mijn smaak... Maar dat gezegd hebbende, het heeft best wel wat.
Het balanceert precies op dat o zo dunne lijntje van net wel/net niet kitsch en in dit geval precies aan de goede kant. Knap gedaan!

• Leuk
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan