Corné z'n Skoda Superb Sedan 3.6 FSI V6 SUPERCHARGED 4x4 Elegance + Laurin & Klement Pack

Status
Niet open voor verdere reacties.

CDK

Forumguru
@s-line ik ben nu eenmaal anders als de rest :) ik vind dit mooier in mijn situatie, auto kan niet lager, dus dan maar de wielkasten vullen met wat meer band en volgens mij is dat geslaagd IMHO :) en het rijd ook nog eens subliem!

s-line

Forumguru
@s-line ik ben nu eenmaal anders als de rest :) ik vind dit mooier in mijn situatie, auto kan niet lager, dus dan maar de wielkasten vullen met wat meer band en volgens mij is dat geslaagd IMHO :) en het rijd ook nog eens subliem!
Had je toch maar kw v1 moeten nemen, kan je toch lager, en dat comfort haal je tegenwoordig uit de banden!:deuk:
Of air, hoog rijden, laag parkeren! :pieker:

• Leuk
Waarderingen: VWim

VWim

Forumguru
@Corné de Kluijver had je niet gewoon 21" moeten pakken met 30 hoog? Dan heb je tenminste platte bandjes en een gevulde wielkast. ;)

(...voelt al weer een te-koop-topic aankomen...:D)

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Nope niets van dat alles, ik ben er zo content mee en daar gaat het mij om, krijg zelfs complimenten dus er zijn nog meer 'gekken' die het mooi vinden :) v1 is too much voor mij @s-line, jouw ride ziet er fantastisch uit, maar daar kom ik bij mij thuis niet eens de straat mee in, laat staan er uit met al die %#¥ drempels ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan