Corné z'n Skoda Superb Sedan 3.6 FSI V6 SUPERCHARGED 4x4 Elegance + Laurin & Klement Pack

Status
Niet open voor verdere reacties.

CDK

Forumguru
@030 :dankje::thumbsup:
met m'n huidige nog niet gemonteerde zomerwielen is de hele remmerij aan het oog onttrokken, maar indien de huidige set versleten is is zo'n upgrade niet uitgesloten.

ReDeMaTy

Senior Member
Mooi geluid hoor, dikke :thumbsup:. Zal een genot zijn om mee te rijden. Zullen aardig wat sportwagen bezitters lelijk op hun neus kijken als je eerder weg bent en dan ook nog met zo'n vette sound

• Leuk
Waarderingen: CDK

Neptukker

Forumguru
Ik zeg niet upgraden maar downgraden. Volbehangen met greenline tdi badges. Maak me gek! Supersound met bijbehorende prestaties! Niets zo knullig als veel show and no go! Top!

Laatst bewerkt:
  • Leuk
WOW! Wat een heftige auto, het was/is mijn droom om nog eens een 6 cilinder te rijden. En dan nog met zo'n uitlaat systeem:dankje:

Een echte wolf in schaapskleren, niemand die dit verwacht. Helemaal niet van een skoda:rockon:

Ik ga dit zeker volgen

Groet Robin

• Leuk

Import Yeti

Forumguru
Héé Corné, zojuist heb ik letterlijk je filmpje en je brute Superb:nailbiting: voorbij zien komen.
Wat een brute power, Geweldig!
Dat wil wel:jaja::jaja::jaja:

• Leuk
Dat gaat ook niet hard :( :tongue: , hoorde en zag niets.

, vergeten oordopjes in te doen en naar het scherm te kijken.

Maar nu met deze essentiële vergeten onderdelen kan ik niet anders zeggen dan :tegek::sterretjes::dankje:
Dat loopt hard, geluid en snelheid

grts

• Leuk
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan