EdK
Forumguru
nee joh , zit purschuim in natuurlijk...............snapt dat dan.....Zit er nou echt lucht in die banden
nee joh , zit purschuim in natuurlijk...............snapt dat dan.....Zit er nou echt lucht in die banden
Hoe krijg je het er in........... ohhhh @Corné de Kluijver je bedoeld natuurlijk over alle 4 de banden natuurlijk...@Canon-Eye te uwer info 2.8 atmosfeer
Word niet bij een Fab 1 geleverd daar men er vanuit gaat dat daar nooit en te nimmer LM op gaat.....
@Schippersss, KW Streetcomfort schroefsetDik! Is deze met veren verlaagd of schroefkitke?
Je bent de enige niet, ik zat precies hetzelfde te denken.Dan moet ik toch eens goed kijken wat ik heb, want volgens jouw verhaal is het óf geen F1, of geen LM....
Blijkbaar schat ik de afmetingen van de uitsparing om de boutkoppen te krap in.
Dat zei m'n vrouw vannacht ookGeluk zit in hele grote dingen
Dat zei m'n vrouw vannacht ook
@Corné de Kluijver : vooral die omdraaiende koppies........Vanmiddag even met 150km/h op de CC heen en weer naar Babypark Kesteren gesjeesd samen met @Fabi3 voor een nieuw autostoeltje voor onze grote bink en wat rijd het heerlijk, strak en toch comfortabel en bovendien lekker stil die bandjes tov de DunFlop winter sloffen en de omdraaiende koppies op de parkeerplaats waren ook leuk om te zien