Corrosie van dakrailing

Status
Niet open voor verdere reacties.

cvegreen

Forumguru
Mijn classic heeft wel meegespoten bumpers hoor . De spiegels zijn niet meegelakt , maar de bumpers wel. Het moet dus nog een klasse lager zijn geweest dan een classic denk ik .

Ted

Forumguru
Vandaag ben ik bij de dealer geweest en die waren verrast maar durfden geen toezeggingen te doen en omdat de Skoda expert niet te bereiken was zullen ze mij a.s. maandag terugbellen. Aangezienj het voor mij niet moeilijk is deze dakrails te voorzien van een nieuwe poedercoating, zijn ze wel genegen omk\ deze gratis te de- en te monteren. Op zich is dat al een leuk gebaar. Maar nogmaals er komt nog respons!!

van_der_P

Senior Member
Vandaag ben ik bij de dealer geweest en die waren verrast maar durfden geen toezeggingen te doen en omdat de Skoda expert niet te bereiken was zullen ze mij a.s. maandag terugbellen. Aangezienj het voor mij niet moeilijk is deze dakrails te voorzien van een nieuwe poedercoating, zijn ze wel genegen omk deze gratis te de- en te monteren. Op zich is dat al een leuk gebaar. Maar nogmaals er komt nog respons!!

Heel positief dat men je wil helpen.

Succes

Ted

Forumguru
Helaas verlenen ze geen garantie omdat de carroserie garantie van 3 jaar voorbij is. Wel willen ze de dakrailing voor mij kosteloos de- en monteren. Aangezien deze optie mij het minste moeite kost, ga ik voor de winter hem herstellen. Claimen kost ook veel moeite en vooral je goede humeur kan hier onder lijden. Vandaar deze keuze!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan