CountDown actie campagne van Pon

Bothje

Heel gewoon lid
Pon`s Automobielhandel BV heeft, in samenwerking met haar dealerorganisatie, de CountDown actie campagne gelanceerd. Deze CountDown actie geeft de gebruikte auto`s weer van de dealerorganisatie die elke werkdag met een bepaald percentage afgeprijsd worden.

De actie periode loopt van 18 december t/m 31 december 2008.

Super CountDown actie
Als klap op de vuurpijl wordt er op 31 december 2008 om 23.59 uur een auto met 99% korting verkocht. Op dit tijdstip dient u dan zo snel mogelijk uw gegevens in te voeren op de SuperCountDown pagina. Indien u de als eerste geregistreerd wordt dan wordt de auto aan u verkocht met 99% korting! Elke dag wordt er meer info van deze Super CountDown actie auto vrijgegeven.
zie

Mijn vorige wagen, een blauwe VW Polo highline, doet ook nog mee in deze tombola.

Hoe bedoel je dat ? Reguliere auto's ? Bovendien, de auto die ik vorige week bij een dealer zag en wilde kopen kan ik nu over een paar dagen met 19% korting kopen. Zo snel heb ik het nog nooit verdiend.

Hetzer

Forumguru
Hoe bedoel je dat ? Reguliere auto's ? Bovendien, de auto die ik vorige week bij een dealer zag en wilde kopen kan ik nu over een paar dagen met 19% korting kopen. Zo snel heb ik het nog nooit verdiend.

spannend, weet jij al wat meer, heb jij hem nog kunnen bemachtigen?

je was toch op zoek naar een Roomster???

Er staat ook een mooi zwarte Roomster 1.6 sport te koop , voor 15.700 euro van begin dit jaar,!!!!!!!
Wat ik mij persoonlijk afvraag is of je ook het maximale voor je oude auto terug krijgt??
Ik bedoel , kom het niet uit de lengte, dan wel uit de breedte

octofreak

Actief lid

Je geeft het zelf al aan. Behalve die ene auto met 99% korting gaat de rest tot max. 19%. Ook leuk, maar het was leuker geweest al die ook nog wat verder gingen....

Hetzer

Forumguru
Je geeft het zelf al aan. Behalve die ene auto met 99% korting gaat de rest tot max. 19%. Ook leuk, maar het was leuker geweest al die ook nog wat verder gingen....

is die 19% misschien niet gewoon de normale onderhandelingruimte , oude inruil en nieuw te kopen occasion? of de korting die je kunt krijgen op een occasion als je niets inruilt?

EdK

Forumguru
Heb eens rondgesnuffeld op alle modellen en benzine uitvoering !
En specifiek op mijn eigen dealer, maar alle modellen die hij in deze actie heeft gezet zijn modellen die al tijden in de showroom staan !
Weet niet of dit voor alle dealers geld , maar lijkt er op dat het een actie is om de showroom leeg te krijgen voor verse 2e hands modellen !

Hetzer

Forumguru
En specifiek op mijn eigen dealer, maar alle modellen die hij in deze actie heeft gezet zijn modellen die al tijden in de showroom staan !
Weet niet of dit voor alle dealers geld , maar lijkt er op dat het een actie is om de showroom leeg te krijgen voor verse 2e hands modellen !

Daar kun je wel eens gelijk in hebben, dat zal wel niet voor alle dealers geldem zo doet mijn eigen dealer volgens mij niet eens mee aan de actie
(en toch heeft hij ook al een aantal occasions geruime tijd in de showroom staan..)

octofreak

Actief lid

M.i ook. Mijn dealer gaf dit zelf ook aan. Lang niet alle modellen (occasions bij de dealer) doen dan ook mee.

octofreak

Actief lid
is die 19% misschien niet gewoon de normale onderhandelingruimte , oude inruil en nieuw te kopen occasion? of de korting die je kunt krijgen op een occasion als je niets inruilt?

Mijn dealer gaf aan dat 19% absoluut verlies betekent. Zo groot zijn die marges echt niet.

KaleFietsbel

Actief lid
Sja, dat wordt een rekensommetje he. Of nu 10% verlies slikken (stel dat de marge 9% is), of de auto voor weet ik hoe lang in de showroom laten staan en elke maand je verlies pakken.

Hetzer

Forumguru
Sja, dat wordt een rekensommetje he. Of nu 10% verlies slikken (stel dat de marge 9% is), of de auto voor weet ik hoe lang in de showroom laten staan en elke maand je verlies pakken.

tja valt wat voor te zeggen, heb ik hierbij ook antwoord , op m'n eigen vraag of je nog wat redelijks terug krijg voor je inruiler, reken er maar niet op als de dealer eral 10% op inleverd

MarcoO2

Forumguru
Volgens mij is het al eerder gezegd, maar de dealer is alles behalve een filantropische instelling. Vrijwel iedere euro korting komt (linksom of rechtsom) gewoon uit je eigen zak, hooguit dat de dealers soms een kleinere marge accepteren. Maar goed, je kunt mazzel hebben (en de auto met 99% te pakken krijgen).

Ik heb net gisteren de knoop doorgehakt en een tweedehands Roomster gekocht. De Roomster die ik al een tijdje op het oog had zat in de actie, dus ik wist dat de prijs niet ineens met 19% was verhoogd om vervolgens korting te kunnen geven. Bovendien viel de inruilprijs voor mijn huidige Fabia Combi met LPG (145-duizend) enorm mee. Ik had ook nog een paar dagen kunnen wachten en de korting op kunnen laten lopen, maar dat heb ik gebruikt in de onderhandelingen. (In de trant van: Als ik nu beslis, hoeveel betaal ik dan voor een LPG-installatie) Als je wilt weten welke Roomster moet je even naar topic over Roomsters, anders moet ik het 2 keer tikken.
groeten !

Nee, de tweedehands Roomsters hield ik via gaspedaal.nl in de gaten. Een heel goede site vind ik. Je kunt precies aangeven wat je zoekt en de site dat in de gaten laten houden. Zodra er een wagen bijkomt, krijg je een email.

Frans

Bovenaan Onderaan