darkprojectx
Forumguru
even afkloppen, maar volgens mij is met het vervangen van de accu het probleem van mn koelvloeistof lampje ook opgelost....
Ik heb een nog werkende CC, maar huiver bij de verhalen die ik hier zo lees. Ik vind het een van de prettigste features (op airco na, in dit seizoen ) van mijn Fabia.
Ik las ergens elders, dat je de bedieningshendel (naast het stuur) kunt demonteren, en de printplaatjes en contactpunten die erin zitten, kunt behandelen met contact spray. Omdat het nogal gauw kan eroderen enzo. Als dat zo is, zou preventief een spuitje contactspray op z'n tijd problemen in de hendel moeten kunnen voorkomen ?
Een nieuwe hendel is dan onvermijdelijk. Ik kijk het nog even aan, want het stoort me nog niet mateloos dat ie af en toe weigert.Bij de verschillend VAG-auto's zijn in de loop der jaren de hendels voor de CC wat aangepast. Ik heb begrepen dat bepaalde modellen/versies van hendels nog wel eens problemen willen geven. Je kunt dit vaak verhelpen door de hendel (met contacten) te vernieuwen en daarbij eventueel te vervangen door een versie die minder storingsgevoelig is.