Cupra Terramar

ertromp

Forumguru
Ja en die uitkering wordt afhankelijk van resultaten van het ABP. Ben blij dat ik die geldbomen heb. En is een stuk minder dan die 10 jaar dat ik de koninklijke verplichtingen uitzwaai. Heerlijk uitzicht :D

EdK

Forumguru
Tsja je zal nog wel wat tropenjaren hebben liggen.....
Maar moet je nog beetje praten tegen die geldboompjes om ze groen te houden ? :pieker:

Collega zei altijd, klopt met die vrouw die ik getrouwd ben........

Rob

Forumguru
Mooie Tiguan! Gefeliciteerd @ertromp . En fantastische kleur, al zeg ik het zelf:D

Plaatje kan bedriegen maar het lijkt dezelfde kleur die ze bij Skoda Lava Blue noemen en ik op de Octavia heb. Bij Skoda niet meer leverbaar heb ik begrepen, of in ieder geval niet op alle modellen.

Screenshot_2024-12-19-19-01-35-69_965bbf4d18d205f782c6b8409c5773a4.jpg

ertromp

Forumguru
Nee die heb ik al een jaar geleden ingeleverd. Werk sinds 1988 voor defensie en 1 jaar uitstap gemaakt naar andere werkgever alwaar ook ID3 bij zat. Weer met gillende banden terug naar defensie waar ik eind 2023 weer begonnen ben.
Heerlijk al weer ver over de NL grenzen weg geweest voor de koning en vooral het stuk samenwerken bevalt me beter als buiten de poorten van defensie. De defensie matties lagen in een deuk toen ik weer aan de poort stond te rammelen.
Een lease auto maakt mij absoluut niet gelukkig en ik koop zelf wel wat ik precies wil voor een vervoer.

ertromp

Forumguru
Ja doe mij maar een bult zand, hitte en een echte terrein auto :deuk: proef.jpg
Hier begin november vorig jaar op Curaçao. Boven de 30 graden en veel stof en zand. Wat stond ik te genieten dat ik terug was en niet meer in de ID3 over de NL wegen aan het cruisen was.

Bovenaan Onderaan