Cv op afstandbediening maken

Desperado

Forumguru
Als het er niet opzit moet je zeker wat aanpassen. Wat precies durf ik niet te zeggen, maar ik vermoedt wel de module.

Bakkertje

Forumguru
Volgens mij zit dat in de module inderdaad. De module van @Desperado is achteraf gemonteerd (wel VW origineel overigens) en daarmee werkt het wel. Maar bij hem zal het ook werken met de sleutel.
Wat je nog kunt proberen is kijken of het met de sleutel wel werkt, dus lang open houden met de sleutel. Als dat wel werkt dan is het wellicht te programmeren..

Net even met de auto wezen tanken en deed hem zoals altijd met de AB open gelijk, toen dacht ik nee wacht even zal het eens met de sleutel proberen. Dus de auto via de AB weer op slot en met de sleutel ontgrendelt, deze even vast gehouden in die stand en ja hoor, alle ramen gingen elektrisch geheel open. Ook met het op slot draaien met de sleutel uiteraard even vasthouden en alle ramen gingen weer netjes dicht. De sturing daarvoor is dus zeker aanwezig. Zal het dan een softwarematige instelling zijn zodat dit ook gewoon met de AB kan? Iemand die dit weet? Het is immers een oud beestje uit 2002 die hebben volgens mij nog niet zo'n hele uitgebreide computer zoals de nieuwere modellen.

Kippie-style

Forumguru
Mijn O1 is van eind 2002, deze heeft standaard 2 klapsleutels ;) Enige wat nog ontbreekt bij de vergrendeling is de functie dat wanneer je op de AB drukt en ingedrukt blijft houden, de ramen automatisch open of dicht kunnen. Is dit een softwarematige instelling of moet ik wat aan de cv module aanpassen?

Mijne had dat ook me bujrjongen heeft software matig via een oude DOS computer en vagcom het aangezet.
@Antera kan dat ook. Je kan testen of die module geschikt is door de sleutel in de deur naar open vast te houden als de ramen dan zakken en bjj dicht weer omhoog gaan kun je het software matig aanzetten.

Bovenaan Onderaan