Canon-Eye
Forumguru
Heb ik gedaan - 11 maanden oud.Hahaha jij kan beter een oude bak kopen @Canon-Eye .
En de Seat-versie van MyConnect wordt vóór aflevering verwijderd...
Heb ik gedaan - 11 maanden oud.Hahaha jij kan beter een oude bak kopen @Canon-Eye .
Ik heb wel DAB in de auto en het was inderdaad een optie. Handig is meer zenders geluid iets meer helder. Nadeel veel storingsgevoeliger. Ontvangst valt op sommige locaties steevast weg met DAB en met FM op dezelfde locaties niet. Bellen via bluetooth werkt prima bij mij.
Smartlink voegt niets toe. Navigeren via Amundsen, muziek via USB en verkeersinformatie via TMC.
Wel geeft een linksysteem op de telefoon veel plezier voor anderen.
Zoals de smartphone die in Zuid Frankrijk geen verbinding kon maken en de bestuurder niet wist wat te doen.
Mijn toenmalige verouderde navigatie wist de weg wel.
Volgens mij wel ja, maar moet nog een beetje thuisraken in de Seat-kretologie.Dat is dus dezelfde als de MijnSkoda-module?
Muziek via smartlink, verkeersinformatie via smartlink, navigeren via smartlink.
Dus geen dure extra navigatie noch updates naderhand nodig.
Wij krijgen het hier nog steeds voor elkaar om er twee en een half uur over te doen om van huis naar Hellendoorn te rijden, op de kaart, zonder snelwegen, en we zien van alles, behalve asfalt vol met blik.
En iedere keer een andere route.
@ralleyHoe weet jij wanneer de nieuwe N18 in de Amundsen staat?
Maar haar ritjes zullen nooit eentonig zijn, ze ziet in relatief klein gebied wel alle mooie plekjes...Mijn moeder heeft dat ook altijd dat ze iedere keer een andere route neemt, en nooit de korste/snelste zelf niet als ze haast heeft, wij noemen dat gewoon 'verdwalen'.
www.alieexpress.com ????