Dag allen.

Rob.nl

Lid
Zoals mijn gebruikersnaam doet vermoeden is mijn naam inderdaad deze zonder .nl.
Vanmorgen een Octavia combi gekocht, 2021, mooie volgehangen wagen wat opties betreft en n mooie lage km stand. Voor mij een geheel nieuwe ervaring, zoekend hoe het laden te gaan doen. Thuis is geen optie, wel diverse palen in de buurt op loopafstand. Wel n kabel aanschaffen. Maar dat later. Zal zoeken waar ik met mn vragen terrecht kan, even aan t forum wennen....

Ik zeg, tik, tot later!

Groet, Rob.

Jessedew

Forumguru
Welkom Rob. Wat is de reden dat je voor een hybride bent gegaan, aangezien je thuis (nog) niet kunt laden? Icm panelen is een hybride zeker niet duurder, maar zonder panelen en openbaar laden is het volgens mij goedkoper om niet hybride te rijden.

Rob.nl

Lid
Eigenlijk per ongeluk. Maar rij ook best korte stukjes, dat is elektrisch prima. En de lange stukken, 3 a 4x per jaar Zamosc, zal ik niets aan de elektra hebben. Misschien heel weinig.....ik heb geen rekensom gemaakt, denk ook niet dat t voordeliger is. Bij de palen hier kom ik op 50 cent kwh, tegen de 7 euro bij n lege batterij. Wat dat betreft win ik iets. Maar de extra kilo s word ik in de plukjekaalboulevard via de belasting gestraft. Hoofdreden is wat meer ruimte voor onze direkteur, Berner Sennen maar ook de wagen zelf.....T is nog steeds n aardigheid. Ik ga t binnenkort ontdekken.

Rob.nl

Lid
Vergeten te vermelden dat de mogelijkheid er wellicht komt wel vanuit huis te laden via een vrijstelling. Kabel met n goot oid over de stoep. Ga ik aanvragen.

Bovenaan Onderaan