Tees
Donateur
Dat gaat je alleen lukken door de "stadslichten" via het contact te (laten) schakelen. Zo heeft de dealer dat destijds (2011) op mijn verzoek voor de aflevering ook voor elkaar gekregen, dat was de enige manier. Er was toen nog niet de nu bestaande verplichting dat de achterlichten bijgeschakeld moeten kunnen worden.[...] en dan ook gelijk zorgen dat de achterlichten me branden.
We gaan het zien. Bij de C4 was dit probleemloos te programmeren.Dat gaat je alleen lukken door de "stadslichten" via het contact te (laten) schakelen. Zo heeft de dealer dat destijds (2011) op mijn verzoek voor de aflevering ook voor elkaar gekregen, dat was de enige manier. Er was toen nog niet de nu bestaande verplichting dat de achterlichten bijgeschakeld moeten kunnen worden.
Consequentie is dat de stads- of standlichten voor ook meebranden, wat feitelijk in strijd is met het voorschrift "DRL mag niet branden in combinatie met enige andere verlichting aan de voorzijde". Daar heb ik me 7 jaar lang dus niets van aangetrokken (zowel hinder als mogelijke gevaarzetting zijn nihil, terwijl er wel veiligheids winst is). Maar al die 7 jaar heb ik deze discussie ook nooit hoeven voeren, er is geen agent of APK-keurmeester ooit over gevallen.