Mooi dat ie weer is gerepareerd. Ik heb beide Twingo's (uit 2011) gewoon all-risk verzekerd. Eentje is meer hobby (inclusief verzekerd tegen taxatiewaarde), de andere is een normale. Maar verschil in prijs tussen WA en All-risk was niet al te groot. Dus gewoon voor het gemak gekozen. Ben verzekerd bij een lokaal verzekeringskantoor zonder winstoogmerk. Bij schade loop ik binnen, krijg een bak koffie, leg de situatie uit en verder wordt alles geregeld.
Mijn oude caravan is al eens total-loss verklaard geweest (buiten mijn schuld) en is desondanks paar jaar later op kosten van mijn eigen verzkering voorzien van een geheel nieuwe zijwand (paar duizend euro) omdat ik een tak had geraakt......kom er maar eens om bij een grote verzekeraar.
Mijn oude caravan is al eens total-loss verklaard geweest (buiten mijn schuld) en is desondanks paar jaar later op kosten van mijn eigen verzkering voorzien van een geheel nieuwe zijwand (paar duizend euro) omdat ik een tak had geraakt......kom er maar eens om bij een grote verzekeraar.