Dan maar zo..

Smeeuwis

Donateur
Rustig aan, mensen...
Zolang we niet weten of er mogelijk ernstige persoonlijke probematiek achter deze (hopelijk tijdelijke) absentie zit, lijkt het publiekelijk afbranden me op z'n minst een tikkie voorbarig.

Je hebt helemaal gelijk. Tegelijkertijd: de absentie van Pasqual is echter al enkele maanden aan de gang en het beheer ligt dus stil aangezien de mods de rechten niet hebben om zaken op te pakken. Eén is geen, zeg ik in software- en processenland. Altijd zorgen voor een backup dus. We branden geen mensen af, dat doen we hier niet wat mij betreft, maar de irritatie slaat wel toe nu en dat is best wel logisch. Als je beheerder van een forum bent kan je op zijn minst even de moeite doen om in te loggen en een boodschap achter te laten.

Laatste bericht van zijn kant is van 2-2-24, dus bijna 4 maanden terug.

Arjan1985

Forumguru
Mag ik nu we het over het forum hebben vragen hoe het eigenlijk werkt? Is Pasqual de baas van het forum? En ervoor zorgt dat de website in de lucht blijft?(is nog een draadje over dacht ik)
Of zijn de admins de “ baas “ die de regels bepalen en beheren?
En is het een hobby van hem en verdiend hij een zakcentje met de advertenties of moet er bakken met geld bij dmv donaties om die site in de lucht te houden? Rijd hij ook Skoda?

Als ik zou gaan doneren. Waar gaat het geld dan heen? Soort vereniging? Of naar bank rekening Pasqual? In dat laatste geval is het voor mij een beetje vaag.

Er zou in mijn optiek een dubbele beheerder moeten zijn om iets simpels als extra type auto’s toe te voegen of als iemand z’n wacht woord vergeten is etc.
Er zijn ook genoeg mensen (als ik het zo lees) om zich vrijwillig aan te melden.

Laatst bewerkt:

Smeeuwis

Donateur
Forums Superb 4 en Kodiaq 2 zijn inmiddels aangemaakt. Benieuwd of beheer nu beter geregeld en verdeeld is onder meerdere personen. Een update op dit vlak aan alle Forumleden zou wel welkom zijn denk ik.

Ik heb met hem erover ge pb’t, hij reageerde zowaar, heb hem erop gewezen over een tweede beheerder. Hij vrieg of ik mensen in gedachte had en ik had wat geoppert... Idd heeft hij toen daarna de forums aangemaakt. Heb hem sinds dien niet meer gehoord..

Bovenaan Onderaan