Dashboard verlichting

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fabia

† In Memoriam
Je bent wel een zeurpiet hoor. Ik gebruik juist de airco veel, daarom heb ik 'm ook. Merk helaas wel dat het verbruik omhoog gaat maar goed daar staat wel een hoop comfort tegenover. Je lijkt mijn vriendin wel (geintje) die wil de stoelverwarming maar niet gebruiken, vind ze overdreven. Maar wel met dikke winterjas naast me zitten en dat vat ik dan weer niet.

Gieliovd

Forumguru
Haha, gelijk heb je hoor.

"ons ben zuunig"

In de winter zal ik het ook wel gebruiken gaan, nou vind ik het afschuwelijk.

Ik moet er ook allemaal nog een beetje aan wennen met rijden al die luxe. Ik ben gewend de ramen open te doen met warm weer, met de hand. Als het koud is een jas aan te trekken en de kachel op vol aan, etc...

Ik had dan ook geen stuurbekrachtiging, dus lekker sporten in de auto!

edit: ik hoop niet dat ik op je vriendin lijk! Hahahaha

joergarms

Senior Member
De airco gaat bij mij regelmatig aan, het is namelijk ook ideaal om daarmee de voorruit te ontwasemen.
Stoelverwarming heb ik niet, maar mis ik ook echt niet.
In mijn broertjes Seat zit het, voor de gein zette hij het een keertje aan toen ik meereed, echt waardeloos, wordt veel te warm daar benenden. ;)

Ik heb de Xenon ook voor weinig gezien, maar, wat zijn daarna de kosten van een lampje dat kapot gaat.
Heb ik in mijn vorige auto 3 keer gehad, gelukkig onder garantie, maar ik heb toch het idee dat je al snel 75 euro voor een lampje betaal.
IS die GT lamp geen goede oplossing, kost 35 euro per set, schijnt ook erg mooi, veel en wit licht te geven.

Brandstofverbruik, ach, gewoon regelmatig rijden, maar zelfs met een lekkere kruissnelheid op de snelweg en de cruisecontrol erop loopt ie lekker hoor.
Soms is mijn maxidot dan ook weer vervelend, daar zie je namelijk te goed op wat het verbruik is.

Roel

Lid
Ik heb de Xenon ook voor weinig gezien, maar, wat zijn daarna de kosten van een lampje dat kapot gaat.
Heb ik in mijn vorige auto 3 keer gehad, gelukkig onder garantie, maar ik heb toch het idee dat je al snel 75 euro voor een lampje betaal.
IS die GT lamp geen goede oplossing, kost 35 euro per set, schijnt ook erg mooi, veel en wit licht te geven.

Dan heb je pech gehad, want een Xenon lamp gaat gemiddeld 5 x langer mee dan een conventionele lamp.

Gieliovd

Forumguru
Er wordt inderdaad geadverteerd met 5 tot 8 keer langere levensduur!

Sowieso heb je naargelang de prijs die je betaald garantie varierend van 3 maanden tot 3 jaar. Ik neem dan ook maar aan dat daar de lampen onder vallen.

Tja, ze stellen niet voor niks 5 tot 8 jaar levensduur!

Maar ik heb inderdaad ook gedacht, goh wat kosten die lampen nou! Is toch iets om te overwegen.

joergarms

Senior Member
Ik heb toendertijd één van de duurdere sets gekocht (chipmeister)
Maar de kwaliteit is me dusdanig tegengevallen dat ik er nog niet over uit ben of er weer een setje in mijn auto komt.
Het is mooi licht, ziet er nog steeds exclusief uit, maar ik wil niet weer met het gezeur komen te zitten dat ik om de 8 maanden lampen kapot heb.
Misschien heeft iemand van jullie goede ervaringen met een merk; laat het ons maar weten, want ik ben nog steeds geinterresseerd!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan