Zou ik bij de dealer doen. Om de lampjes te vervangen moet je hele klokkenstel los. Kan wel zelf, maar ligt eraan hoe handig je bent. Maar weet je zeker da het geen zekering is?
Bedankt voor de reacties.
Ik heb het dashboard opgehaald, maar nu zag ik dat de lampjes op de printplaat zijn vast gesoldeerd. Het zijn geen losse lampjes :crazy:.
Dus dat zal inhouden dat ik een hele nieuwe unit nodig heb. Maar die zullen wel flink prijzig zijn!
Bedankt voor de reacties.
Ik heb het dashboard opgehaald, maar nu zag ik dat de lampjes op de printplaat zijn vast gesoldeerd. Het zijn geen losse lampjes :crazy:.
Dus dat zal inhouden dat ik een hele nieuwe unit nodig heb. Maar die zullen wel flink prijzig zijn!
Ja dat hoorde ik al dat ie waarschijnlijk afgekeurd wordt bij de APK. Ik zal morgen even langs de garage gaan. Die zullen er wel meer ervaring mee hebben. Ik hou jullie op de hoogte.
Ik wacht vol verwachting , kan het me bijna niet voorstellen dat lampjes van een dashboard vast gesoldeerd zijn . Lampjes kunnen altijd stuk gaan toch?
Als het lampjes met een gloeidraad zijn dan gaan ze sneller stuk dan lampjes op LED basis !!
Mee eens, de Felicia is ook van 2000 en hangt nog helemaal vol met kleine gloeilampjes.Ik denk niet dat ze dat direct met het nieuwe model al veranderd hebben.Denk eerlijk gezegd niet dat een wagen van het jaar 2000 toen al met led voorzien werd , led is nog maar een paar jaar een opkomende trend , dus denk ik dat dit nog gewoon gloeilampjes zijn.